حمایت 83 درصدی نمایندگان مجلس از اقدامات دانشگاه آزاد

حمایت 83 درصدی نمایندگان مجلس از اقدامات دانشگاه آزاد

حجت الاسلام علی عسگری عصر چهارشنبه با حضور در غرغه خبرگزاری جمهوری اسلامی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا و دستاورد مهم علمی و آموزشی انقلاب اسلامی است.
وی گفت: این دانشگاه از بدو تاسیس تاکنون مورد حمایت مردم و بسیاری از دلسوزان نظام بویژه نمایندگان ملت بوده است.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یکی از اقدامات این معاونت در گذشته، پی جویی تصویب ماده واحده و کمیته سه نفره تصویب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس بود که در دوره ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی و مدیریت جاسبی به انجام رسید و لازم الاجرا است.
وی ادامه داد: در دوره مدیریت دکتر میرزاده مهمترین اقدام این معاونت را می توان جلب حمایت نمایندگان در قالب بیانیه حمایتی با امضا 242 نماینده دانست که اقدامی کم نظیر به شمار می رود.
عسگری یادآور شد: در این بیانیه که به عنوان حمایت از راهبردهای دانشگاه آزاد صادر شده خطاب به میرزاده آمده است که «نگذارید با پول خانواده های ایرانی، اقتصاد و دانشگاه های درجه 2 و 3 کشورهای منطقه توسعه یابد و تبعات فرهنگی و اجتماعی ناشی از مهاجرت فرزندان این مردم به خارج از کشور دامنگیر جامعه شود.»
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک معبر مهم برای توسعه کشور محسوب می شود و در تمام کشور بویژه در شهرهای دورتر از مرکز، محور توسعه متوازن در سه بخش دانش، فرهنگ و اقتصاد است.
معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه حدود 50 درصد از بار مسوولیت آموزش عالی کشور را بر عهده داشته و دارد، بدون اینکه بار مالی برای دولت داشته باشد.
بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار «شفافیت، صداقت» از 14 تا 21 آبان ماه همه روزه از ساعت 9 و 30 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) برپا است.
فراهنگ ** 9187 ** 1071 ** خبرنگار: حمیدرضا بازگشا ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *