رتبه ­بندی واحدهای دانشگاه آزادمنتشرشد

امکان آموزش مجازی دانشجویان خارج از کشور در دانشگاه آزاد

مدیر واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی دانشگاه آزاد از فراهم شدن امکان تحصیل الکترونیکی دانشجویان خارجی از کشور در واحدهای این دانشگاه خبر داد و گفت: بر این اساس دانشجویانی که در خارج از کشور اقامت دارند می‌توانند در دانشگاه آزاد ثبت‌نام و به صورت مجازی آموزش ببینند.

مهندس داود صالح‌فکر با حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: امکان تحصیل دانشجویان خارج از کشور در واحدهای دانشگاه آزاد با راه‌اندازی سایت www.isra.iau.ir که برای اولین‌بار طراحی شده است، فراهم می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از شرایط اصلی تحصیل دانشجویان خارج از کشور به صورت الکترونیکی در سایت فوق این است که این دانشجویان حتما در خارج از کشور اقامت داشته باشند و امتحانات آنها نیز در کشورهایی که دفاتر یا واحدهای دانشگاه آزاد وجود دارد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی دانشگاه آزاد گفت: با راه‌اندازی سایت فوق برای اولین بار امکان تحصیل دانشجویان خارجی به صورت شبکه بین‌المللی و اینترنتی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد فراهم می‌شود. بنابراین در حال حاضر ثبت‌نام در این سایت شروع شده است و تاکنون ۲۰۰ نفر از متقاضیان خارجی در این شبکه ثبت‌نام کرده‌اند.

صالح‌فکر در پایان خاطرنشان کرد: شهریه دریافتی از دانشجویان خارج از کشور همانند واحدهای داخلی دانشگاه آزاد و به صورت شهریه عادی است. در واقع با راه‌اندازی آموزش مجازی برای دانشجویان خارج از کشور امکان جذب دانشجویان خارجی در واحدهای دانشگاه آزاد فراهم می‌شود.