14هزار دانشجوی بسیجی در دوره های آموزشی خط امام شرکت کردند

دانشجوی بسیجی

داوود گودرزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: در این دوره ها دانشجویان با نحوه گفتمان انقلاب اسلامی آشنا شدند.
وی بیان کرد: دانشجویان در این دوره ها نحوه نگاه به جامعه و انقلاب اسلامی براساس رویکرد امام خمینی (ره) و بسیج را فراگرفتند.
گودرزی گفت: این سازمان در ارتباط با دانشگاه نیز سه رویکرد ویژه پیش بینی کرده که رویکرد نخست آن رشد علمی و تولید علم در کشور است.
وی اضافه کرد: چنانچه به این مهم برسیم به کشوری صنعتی تبدیل و به دنبال آن از طریق تولید ثروت می توانیم به قدرت علمی دست پیدا کنیم.
گودرزی ادامه داد: رویکرد دوم این است که دانشجویان و استادان آنها سیاسی باشند بدین معنی که با برخورداری از قدرت تجزیه تحلیل هر موضوعی را براحتی قبول یا رد نکنند.
وی یادآور شد: سومین رویکرد نیز تربیتی است زیرا در برخی جاها نتوانستیم اهداف انقلاب را بخوبی تبیین کنیم دلیل آن جدی نگرفتن مساله تربیت است و باید به این مهم در سطح دانشگاه توجه ویژه کنیم.
گودرزی همچنین با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی صادقانه مسئولان و مقابله با نفوذ آمریکا اضافه کرد: پرکردن فاصله بین شکاف طبقاتی، فقرزدایی، مبارزه با مفاسد اقتصادی از دیگر اهدافی است که باید در جامعه جدی گرفته شود.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *