جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد

جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اعلام شد

جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به آغاز ثبت‌نام فراگیر کارشناسی‌ ارشد این دانشگاه از روز چهارشنبه ۳ آذر ماه جزئیات برگزاری این آزمون و نحوه محاسبه دروس گذرانده شده را اعلام کرد.

دکتر ایوب مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: از روز چهارشنبه سوم آذرماه سال جاری دفترچه‌ رشته‌محل‌های دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجوی مقطع کارشناسی‌ارشد فراگیر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۳ آذرماه با مراجعه به آدرس یادشده نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی در ادامه درباره جذب دانشجو به‌شیوه فراگیر گفت: در این شیوه علاقه‌مندان تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد در صورت داشتن شرایط لازم، در آزمون تعدادی از واحدهای درسی رشته مورد علاقه خود شرکت می‌کنند و اگر در دروس یادشده موفق به اخذ نمره قبولی شوند، به‌عنوان دانشجو وارد دانشگاه می‌شوند و درس‌هایی را هم که نمره قبولی گرفته‌اند، واحد گذرانده‌شان در ترم اول تلقی می‌شود و بعد از ورود به دانشگاه، دانشجوی ترم دوم به شمار می‌آیند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران

درخصوص شرایط شرکت‌کنندگان در این آزمون گفت: متقاضیانی که حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۵ موفق به اخذ مدرک کارشناسی خود شوند می‌توانند با خرید اینترنتی کارت ۶۵ هزار تومانی از سایت سازمان سنجش در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود تاریخ امتحان ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود و نتایج هم ده روز بعد از آزمون از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا آزمون فراگیر برای دوره‌های کارشناسی هم برگزار می‌شود یا خیر گفت: جذب دانشجو به‌صورت فراگیر تنها در دوره کارشناسی‌ارشد صورت می‌پذیرد و علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های کارشناسی دانشگاه پیام نور تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز دانشگاه پیام نور در مجاورت خود در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *