مهلت نقل وانتقال دانشجویان علمی کاربردی/ توسعه همکاری دانشگاه تهران و اندونزی

مهلت نقل وانتقال دانشجویان علمی کاربردی/ توسعه همکاری دانشگاه تهران و اندونزی

به گزارش روز سه شنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، بهزاد بهرامی نسب گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشجویان برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 15 آذرماه ادامه دارد.
وی افزود: دانشجویان متقاضی می‌توانند با توجه به آیین‌نامه نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی نسبت به ثبت درخواست صرفا «انتقال» در سامانه آموزشی دانشگاه (سجاد) به نشانی https://edu.uast.ac.ir اقدام کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: تاریخ مذکور قابل تمدید نیست و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده درخواست خود را در سامانه ثبت کنند.

** همکاری دانشگاه‌ تهران با دانشگاه های اندونزی توسعه می یابد
رئیس دانشگاه اندونزی و رئیس دانشگاه تهران با امضای تفاهم‌نامه بر گسترش همکاری‌های علمی بین دو دانشگاه تاکید کردند.
محمد انیس رئیس دانشگاه اندونزی، از دانشگاه تهران بازدید کرد و با محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران دیدار و گفت وگو کرد.
نیلی احمدآبادی در این جلسه با اعلام آمادگی این دانشگاه و تشریح اهداف راهبردی و ضرورت ارتباط دانشگاه با صنعت، خواستار همکاری در تمامی رشته‌های دانشگاهی به‌ خصوص در زمینه‌های فنی و مهندسی با دانشگاه اندونزی شد.
محمدانیس رئیس دانشگاه اندونزی در این دیدار ضمن ابراز علاقه‌ این دانشگاه برای همکاری بیشتر با دانشگاه تهران به‌ ویژه در رشته‌های فناوری نانو، تمایل این دانشگاه را برای پذیرش استادان و دانشجویان دانشگاه تهران در فرصت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی اعلام کرد.
وی در ادامه با معرفی دانشگاه اندونزی، آن را دانشگاهی جامع معرفی کرد که در رشته‌های پزشکی، اقتصاد و مهندسی از جایگاه مناسبی در منطقه و جهان برخوردار است.
رئیس دانشگاه اندونزی تاکید کرد: حضور استادان و دانشجویان دو دانشگاه به شناخت بیشتر از توانمندی‌های علمی طرفین کمک خواهد کرد.
در پایان این دیدار تفاهم‌نامه پیشین دو دانشگاه تهران و اندونزی تمدید و به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *