انعقاد اولین تفاهم نامه بین المللی دانشگاه یاسوج

اوکراین همکاری های علمی و آموزشی با ایران را خواستار شد

رئیس دانشگاه یاسوج گفت: اولین تفاهم نامه بین المللی میان دانشگاه‌های “یاسوج” و “فلورانس” ایتالیا منعقد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمودرضا رحیمی افزود: در پی افزایش توانمندیهای مختلف دانشگاه یاسوج در زمینه های علمی و پژوهشی و در راستای تقویت همکاری های خارجی اولین تفاهم نامه بین المللی این دانشگاه منعقد شد.

وی بیان کرد: با تلاش دفتر همکاری های بین المللی دانشگاه و به منظور افزایش توان علمی پژوهشی دانشگاه یاسوج و همچنین بهره مندی پژوهشگران دانشگاه از فضاهای علمی معتبر دنیا تفاهم نامه همکاری با دانشگاه فلورانس ایتالیا امضا شد.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه دانشگاه فلورانس ایتالیا در زمره معتبرترین دانشگاههای دنیاست، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه پس از طی مراحل اداری در آینده ای نزدیک اجرایی خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: تبادل دانشجو و استاد، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی متقابل، انجام پروژه‌های مشترک علمی و آموزشی و پژوهشی و انجام چندین برنامه فرهنگی مشترک از جمله مفاد پیش بینی شده در این قرارداد است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، طبق آخرین رتبه بندی دانشگاههای جهان که توسط موسسه معتبرtimes higher education صورت می گیرد، دانشگاه فلورانس ایتالیا از لحاظ معیارهای علمی در رتبه بالایی در میان دانشگاههای جهان قرار دارد.