ثبت نام بیش از 10 هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور

ثبت نام بیش از 10 هزار داوطلب در آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت هفدهم) که از ساعت 16 روز چهارشنبه سوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد، در روز شنبه 13 آذر ماه پایان می‌پذیرد.
وی افزود: تا ساعت 8 امروز(سه‌ شنبه) تعداد 10 هزار و 613 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور ثبت نام کردند.
توکلی گفت: به تمام داوطلبان علاقه‌مند به ثبت نام برای شرکت در آزمون فوق که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقی مانده حداکثر تا پایان روز شنبه 13 آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت در این آزمون اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 12 بهمن ماه تا ساعت 24 روز پنجشنبه 14 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار دارد، از این رو داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای مربوط اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، روز جمعه 15 بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *