مسئول بسیج دانشجویی:جوان مومن انقلابی عقد اخوت با کسی ندارد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار ایرنا، داوود گودرزی عصر چهارشنبه در گردهمایی جوانان انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد افزود: بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات کشور جوانان انقلابی هستند.
وی بیان کرد: برای حضور پررنگ جوانان انقلابی در رفع مشکلات کشور منطق، استدلال و تاکید مقام معظم رهبری وجود دارد.
وی اضافه کرد: اگر تاکنون نتوانستیم از اسلام و اندیشه های ناب انقلابی، مدل اقتصادی استخراج کنیم و فرایندهای مختلف اقتصادی بسازیم که راه حل پس از این چیست؟
گودرزی تصریح کرد: برای رفع مشکلات باید راه حل ارائه داد و در زمان نقد نیز باید افراد کم کار را نقد کرد.
به گفته گودرزی راه کار درست کردن اقتصاد و فرهنگ را باید پیگیری کرد و منصفانه ترین راه حل حضور ظرفیت جوان انقلابی است.
وی افزود: دانشجو باید وظیفه روشنگری و مطالبه گری خود را به جا آورد و واقعیات را به درستی مشاهده و بیان کند.
مسئول بسیج دانشجویی اظهار کرد: اگر کسی واقع بینانه به صحنه نگاه کند و علاقمند انقلاب اسلامی باشد باید جوان انقلابی را در انجام وظایف به درستی کمک کند.
***جوان انقلابی با منحرفان از مسیر انقلاب قاطعانه برخورد می کند
وی بیان کرد : جوان انقلابی انحصار طلب نیست و برای همه بزرگان جریان انقلابی حرمت قائل است و با افرادی که بر برداشت غلط خود از اسلام و انقلاب پافشاری کنند و مسیر انقلاب را منحرف کنند قاطعان برخورد می کند.
مسئول بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: مسئولی که دارای شاخص های انقلابی نباشند در هر موقعیتی مورد برخورد جوان انقلابی است.
گودرزی گفت: چارچوب گفتمانی جریان انقلابی کاملا مشخص است و جوان انقلاب حزب سیاسی نیست و دعوای سیاسی ندارد اما بر اساس منطق دوست و دشمن را نقد و تحلیل می کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: باز تعریف اندیشه انقلابی تعهد و وظیفه جوانان انقلابی است و مبانی اندیشه ای جریان انقلاب را درست باید تدوین کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی برای انسانها کرامت قائل است در حالیکه استکبار ارزش های انسانی را لگد مال کرده است.
به گفته وی ملت ایران انقلاب کرده است تا مردم در کرامت زندگی کنند و کار کردن برای مردم مقابله با استکبار است.
وی ادامه داد :آمریکا با خوی استکباری مانع از مهیا شدن معیشت مناسب برای مردم است و آمریکا جوان انقلابی را مورد تهاجم فرهنگی قرار می دهد.
این مسئول فرهنگی و دانشجویی افزود: چرا استکبار ملت ایران را مورد تهاجم فرهنگی ،اقتصادی ،امنیتی ،نظامی قرار می دهد و دانشمندان ایرانی را ترور می کنند.
گودرزی اضافه کرد: جوانان انقلابی با واقع بینی و تحلیل درست از پیشرفت ها و مشکلات کشور تلاش می کنند تا به مدل صحیح اداره کشور برسند.

***جوان انقلابی همواره آرمان های انقلاب اسلامی را پیش روی خود دارد
وی گفت:جوان انقلابی مدام مطالبه می کند تا جهت گیری کشور عوض نشود و همواره نظاره گر واقعیت صحنه است.
مسئول بسیج دانشجویی افزود: جوان انقلابی بی تدبیر عمل نمی کند و منصفانه رفتار می کند و مصالح انقلاب و ملت را می بیند و برای مردم بازگو می کند.
وی اظهار کرد: جوان انقلابی به دنبال آزادی اندیشه است اما نه آزادی فتنه و براندازی و سابقه عملکرد ها باید مشخص باشد.
گودرزی با تاکید براینکه در جلسات دانشگاهی و کرسی های ازاد اندیشی قانون مصوب کشور باید رعایت شود و توهین به ارزش ها و مقدسات نشود افزود :جلسات و بیان دیدگاه ها ریشه های انقلاب را قوی می کند و اعمال سلیقه ها مانع تراشی می کند.
وی بابیان اینکه جهاد روشنگری و جهاد کبیر از تاکیدات مقام معظم رهبری است ادامه داد: انقلاب را با واقعیت ها در راستای رفع موانع وگسترش پیشرفت ها باید تبیین کرد.

*همه مسئولان را با نقد منصفانه و کارشناسی باید به بوته نقد کشاند
گودرزی گفت: جوان انقلابی با کسی عقد اخوت ندارد و همه مسئولان باید پاسخگو باشند و با شاخص گفتمان انقلابی نقد شوند.
وی با بیان اینکه سرلوحه فعالیت جوان انقلابی رویش معنوی است، افزود : جوان انقلابی مطالبه گر رفع مشکلات اشتغال، اعتیاد، ازدواج جوان و رفع فساد های الی و اقتصادی است.
وی در پایان با تاکید براینکه لرستان یکی از استان های صدرنشین با آمار بالای بیکاری است،گفت: آیا این وضعیت زیبنده ظرفیت ها و مردم این استان است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *