صادقی نماینده تهران: برای مبارزه با فساد نباید گرایشهای سیاسی را دخالت داد

صادقی نماینده تهران: برای مبارزه با فساد نباید گرایشهای سیاسی را دخالت داد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمود صادقی عصر دوشنبه در میزگرد جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی که با حضور رحمت الله حافظی نماینده اصولگرای شورای شهر تهران در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، افزود: من در سوال اخیر خود از قوه قضاییه در باره برخی حسابهای آن، به هیچ عنوان قصد تهمت و تخریب کسی را نداشته ام بلکه به دنبال شفاف سازی و اجرای قانون در کشور هستم.
وی ادامه داد: کسی را متهم نمی کنم و تهمت نمی زنم. فقط سوال کردم آیا یک نماینده مجلس حق سوال کردن ندارد؟ نماینده که سهل است، شما دانشجویان هم حق سوال دارید.
این نماینده مجلس تصریح کرد: ‌در راه مبارزه با فساد تا پایان ایستاده ام و از هیچ قدرتی غیر از خدا نمی هراسم.
صادقی با بیان اینکه التزام عملی به جمهوری اسلامی ایران همه مشکلات را حل می کند، خاطرنشان ساخت: بیش از 99 درصد مردم به میثاق ملی قانون اساسی رای دادند، این ثمره خون شهداست و امضای امام در زیر آن ثبت شده است. از همین رو، معتقدم عدول از اصول مصرح قانون اساسی ما را دچار فساد می کند.
وی با ابراز تاسف از اینکه بر خلاف برنامه اعلام شده، احمد توکلی نماینده سابق مجلس در میزگرد یادشده حضور نیافته است، گفت: بنا داشتم با آقای توکلی از این فضا برای مبارزه با فساد استفاده کنم چون اعتقاد دارم برای مبارزه با فساد نباید گزایش های سیاسی را دخالت داد و این جمع می توانست این پیام را به جامعه دهد که یک وفاق ملی بین جناح های سیاسی در این زمینه وجود دارد.
صادقی افزود: واکنش بسیار مثبت آقای توکلی به جریانات اخیر چه با تماس تلفنی و چه انتقادات وی از دادستان، نشانه عزم جدی او برای مبارزه با فساد است.
صادقی گفت: اگر قدرت تحت نظارت باشد، به طور طبیعی از بروز فساد پیشگیری می شود اما اگر اینگونه نباشد هر چه رهبر معظم انقلاب فرمان دهند، از فساد جلوگیری نمی شود.
نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون شفافیت بیش از 30 سازمان نظارتی احصا کرده ایم، گفت: برای اجرای دغدغه های رهبری که بنده احترام بسیاری برای ایشان قائلم و نیازی هم به ریا ندارم، حاضرم تا آخرین قطره خون در راه مبارزه با فساد قدم بردارم.
این نشست قرار بود با حضور احمد توکلی و یاشار سلطانی برگزار شود.
در این نشست همچنین نماهنگی از یاشار سلطانی پخش شد که در آن وی ضمن پورش از دانشجویان، گفت با مسائلی که رخ داد و خودتان بهتر می دانید توفیق حضور در این نشست را از دست دادم.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *