کرباسچی سخنان خود را در جمع دانشجویان به وقتی دیگر موکول کرد

کرباسچی سخنان خود را در جمع دانشجویان به وقتی دیگر موکول کرد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی روز سه شنبه به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو مراسمی را با حضور احمد حکیمی پور رییس فراکسیون اصلاح طلبان شورای اسلامی شهر تهران و کرباسچی برگزار کرد که این مراسم با حاشیه هایی همراه بود.
کرباسچی که در اواخر سخنان حکیمی پور وارد مجلس شد، شاهد اعتراض برخی دانشجویان به سخنان حکیمی پور بود.
یکی از دانشجویان از سیاه نمایی عملکرد شهرداری تهران به حکیمی پور انتقاد وارد کرد و برخی دانشجویان نیز در تایید این دانشجو صدای خود را بلند کردند.
مجری برنامه نیز با اشاره به اظهارات حکیمی پور از دعوت این عضو شورای شهر به مناظره با قالیباف خبر داد که متن دعوت حکیمی پور برای رسانه ها ارسال خواهد شد.
کرباسچی در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از دانشجویان و گرامیداشت روز دانشجو گفت: به دلیل اینکه برادری از من خواست در اینجا صحبت نکنم و خود را معرفی کرد بنده نیز چون نام جانباز آمده و برخی از برادران بسیجی و متعهدمان، در بیرون سالن به صحبت های من اعتراض داشتند، آنچه را که می خواستم بگویم به جلسه ای دیگر موکول می کنم.
وی افزود: بنده به احترام کسانی که نمی خواهند صحبت کنم، سخنی نمی گویم ولی از آنان می خواهم نگاهی به گذشته و وضع فعلی کنند و توجه داشته باشند که اگر سقف خراب شد روی سر همه خراب می شود.
کرباسچی همچنین گفت: بنده اعتقادی به این جنگ و دعوا ندارم و معتقدم کسانی می خواهند به این جنگ و دعوا بپردازیم تا به مسائل دیگر نپردازیم.
در این مراسم هادی ذوالفقاری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بیانیه این انجمن را به مناسبت 16 آذر قرائت کرد.
در اواخر سخنان حکیمی پور درهای سالن بسته شد و برخی دانشجویان در بیرون از سالن ماندند و تعدادی از حاضران در سالن نیز به عملکرد برگزار کنندگان این مراسم انتقاد کردند.
ویژه نامه های باران و علامه نیوز به مناسبت روز دانشجو در این مراسم در میان دانشجویان توزیع شد.
در ویژه نامه دو هفته نامه باران مقاله ای با عنوان «سال سخت رییس جمهوری» به قلم محمدعلی کام فیروزی، «چرا دانشجو نباید حزبی شود؟» نوشته کیامحمد صرفی، «سراب تدبیر و امید»(آیا دانشجویان از دولت روحانی ناامید شده اند نوشته سید نوید کلهرودی ، بذری از خون) و «به یاد سنگفرش های خونین دانشگاه تهران» نوشته محمد نیستان منتشر شده است.
در ویژه نامه علامه نیوز نیز مطالبی با عنوان «آقای کرباسچی! فساد فراموش نخواهد شد» و «کرباسچی و حقی که از مردم تضییع شد»، «انفعال کرباسچی در برابر سووالات عباس سلیمی نمین» (سلیمی 1 کرباسچی صفر)، «از آقایاری دهه 60 تا حکیمی پور دهه 90» و «مفسدان دیروز مطالبه گران امروز» منتشر شده است.
در پایان این مراسم مجری اعلام کرد که سرود «یار دبستانی من» را توسط دانشجویان خوانده شود که برخی از حاضران به دلیل بی نظمی به وجود آمده در مراسم به خواندن این سرود اعتراض کردند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *