شرایط جدید نقل و انتقال دانشجویی همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه آزاد ابلاغ شده است

صبح امروز دکتر مرتضی احسانی به جهت شرکت در سیزدهین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذبایجان غربی وارد ارومیه شد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی احسانی قبل از شروع جلسه هیات امنا در نشستی صمیمی با مجموعه کارکنان این واحد دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین سرمایه هر مجموعه را نیروی انسانی با تخصص کافی دانست و سیاست مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را تداوم رسیدگی به معیشت، رفاه و مسائل اجتماعی، اقتصادی کارکنان عنوان کرد و ارتقای سطح رفاه کارکنان و رضایت مندی آنان را از تاکیدات ریاست محترم دانشگاه دانست.
احسانی در خصوص تفاهم نامه تسهیلات بانک ملی گفت: ۲۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک ملی به همکاران پرداخت شده که تا کنون ۵۵% کارکنان دانشگاه این تسهیلات را دریافت نموده اند.
او با ذکر اینکه در جهت بهره مندی همسر و فرزندان کارکنان و اعضای هیئت علمی تمام وقت شاغل و بازنشسته و متوفی و نیمه وقت دانشگاه آزاد اسلامی از انتقال یا میهمانی در نظر گرفته شده است اشاره نمود این موارد طی بخشنامه شماره ۶۴۹۳۵ مورخ ۹/۹/۹۵ با تایید ریاست محترم دانشگاه به واحد ها ابلاغ گردیده است
در ادامه این جلسه دکتر عزیز جوان پور رییس واحد ارومیه ضمن خیرمقدم ابراز امیدواری کرد حضور دکتر احسانی مایه خیر و تسهیل در امور مالی باشد.
جوان پور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات امنا اظهار کرد:در جلسات گذشته مقرر گردید علت عدم اجرای مصوبات از سوی هیات نظارت بر حسن اجرای مصوبات ارائه شود تا تصمیمات لازم برای انجام مصوبات اتخاذ شود.
از دیگر برنامه های معاون اداری مالی دانشگاه آزاد واحد ارومیه افتتاح گلخانه این واحد بود
به گزارش روابط عمومی واحد ارومیه دکتر عزیز جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانغربی در آیین افتتاح این گلخانه گفت: با توجه به وجود ظرفیت های لازم در جهت گسترش فعالیت‌های کشاورزی در استان آذربایجانغربی دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن دارا بودن پتانسیل های موجود در حوزه کشاورزی و وجود افراد متخصص در حوزه گلخانه، در راستای اقتصاد مقاومتی این امکان و فضای لازم را برای افراد متخصص و با تجربه برای فعالیت در حوزه کشاورزی و گلخانه ای فراهم می کند.
وی با اشاره به اهمیت و مزیت‌های تولید گلخانه‌ای و پتانسیل‌های موجود در این بخش گفت: در راستای ابلاغ بخشنامه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تامین درآمد های غیر شهریه ای ،واحد ارومیه نیز با عزمی راسخ در این راستا گام نهاد تا با فعالیت در حوزه کشاورزی و گلخانه ای بخشی از درآمد های خود را غیر شهریه ای تامین کند.

بعد از ظهر امروز معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استان آذربایجان غربی نیز شرکت کرد و ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) بر اهمیت تشکیل جلسات شورای اداری استان و حضور همه اعضا تاکید کرد و گفت:جابجایی نیروها باید با هماهنگی رییس دانشگاه آزاد استان و طبق بخشنامه دکتر میرزاده ریاست محترم دانشگاه آزاد باشد.
وی در خصوص گردش مالی دانشگاه آزاد گفت:۳۰ میلیارد از ۴۰۰ میلیارد بدهی بنیاد شهید دریافت شده و قسمت عظیمی از آن در بین واحد های زیان ده تقسیم گردیده و قسمتی نیز جهت تکمیل پروژه های سایر واحد ها اختصاص یافت.
معاون امور مالی دانشگاه آزاد با تاکید بر طراز مالی دانشگاه ها گفت:هر ساله باید طراز مالی واحد ها بصورت دقیق محاسبه و رعایت شود و صندوق رفاه دانشجویان ضمن ارائه خدمات به دانشجویان عزیز در پیگیری مطالبات خود بسیار دقیق باشد.