وام ودیعه مسکن به دانشجویان مشمول جایزه‌های تحصیلی ۹۶-۹۵ بنیاد ملی نخبگان اعطا می‌شود.

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایسنا، دانشجویان مشمول جایزه‌­های تحصیلی سال ۹۶-۱۳۹۵ می‌توانند تا پنجم دی ماه امسال با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی بنیاد ملی نخبگان به نشانی http;//soraya.bmn.ir، درخواست‌های خود را برای بهره‌مندی از وام ودیعه مسکن، در «سامانه ثریا» بارگذاری کنند تا پس از بررسی، در صورت تائید و بر اساس سهمیه اختصاص‌داده‌شده به دانشگاه، از این جایزه بهره‌مند شوند.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر می‌توانند به «راهنمای اعطای جایزه‌های تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ (راجا)» در وبگاه بنیاد ملی نخبگان یا بنیادهای نخبگان استانی مراجعه کنند.

وام ودیعه اجاره مسکن به صورت قرض‌الحسنه از طریق صندوق‌های رفاه دانشجوییِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سایر نهادهای مالی مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان و صرفاً به دانشجویان متأهل و منوط به ارائه مدارک مربوط به اجاره مسکن اعطا می‌شود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دانشجو باید متأهل باشد و لازم است درخواست بهره‌مندی از وام را به همراه تصویر صفحات شناسنامه خود و همسرش در سامانه درج کند.

این وام صرفاً برای اجاره منزل در شهر محل تحصیل دانشجو پرداخت می‌شود.