افزایش محصلان دکتری برای آینده خطر آفرین است

افزایش محصلان دکتری برای آینده خطر آفرین است

افزایش محصلان دکتری برای آینده خطر آفرین است

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بخشی از جلسه امروز (۲۱ آذرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور میرزاده، معاونان این دانشگاه و نمایندگان خواهان تحقیق و تفحص بررسی شد.

در ابتدای جلسه نمایندگان خواهان تحقیق و تفحص نسبت به دغدغه‌ها و مشکلات موجود در دانشگاه آزاد اسلامی نکاتی را مطرح کردند.

افزایش محصلان دکتری برای آینده خطر آفرین است

احمدی لاشکی یکی از نمایندگان خواهان تحقیق و تفحص با اشاره به اینکه کسی تلاش های صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی در سال های مختلف را نفی نمی کند، گفت: ایجاد حدود ۲۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی در سطح کشور، دارا بودن بیش از ۳۰ هزار هیات علمی و کسب افتخارات بین المللی از جمله اقدامات انجام شده است که کسی آنها را رد نمی کند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظر می رسد این دانشگاه به دلیل مسائل مالی از ریل اصلی خود خارج می شود لذا قانون سنجش و پذیرش به دلیل ساماندهی چنین مشکلات در این عرصه به تصویب رسیده است.

احمدی لاشکی با بیان اینکه جزئیات آمار ارائه شده در خصوص دانشگاه را رد می کند، تصریح کرد: به عنوان مثال در بازدید از دانشگاه خواف با بیش از یک هزار دانشجو حتی یک هیات علمی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش محصلان دکتری برای آینده خطر آفرین است، گفت: باید طرح آمایش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دور از شعار اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *