نمایشگاه دستاوردهای برتر پژوهشی و فناوری 95 گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای برتر پژوهشی و فناوری 95 گشایش یافت

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار علمی ایرنا، هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای برتر پژوهش، فناوری و فن بازار امروز چهارشنبه همزمان با چهارمین روز هفته پژوهش با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گشایش یافت.
84 دانشگاه ،36 پژوهشگاه، 30 پارک علم و فناوری، 6 مرکز رشد و 82 موسسه دولتی و غیردولتی، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
این دستاوردهای پژوهشی و فناوری در فضایی به مساحت 11 هزار متر مربع و 508 غرفه در سالن های 7، 8 ، 9 ، 10 ، 11، 12 و 27 به نمایش گذاشته شده است.
در نمایشگاه امسال، 39 غرفه برای ارائه محصولات پژوهشی و فناورانه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی، 35 غرفه به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، 36غرفه به پارک های علم و فناوری و مراکز رشد، 82 غرفه به شرکت های بخش خصوصی و متولیان انفرادی و 306 غرفه به پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی اختصاص داده شده است.
غرفه ویژه ای برای رونمایی از طرح ها و محصولات دانش بنیان منتخب در سالن های 8 و 9 در نظر گرفته شده است.
بنا به اعلام مسوولان ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری، تاکنون حدود 20 نفر از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در کشورهای اسپانیا، روسیه، ایتالیا، ایرلند و انگلستان، ضمن ثبت مشخصات شخصی و دستاورد خود در سامانه ‘ایران تک هاب’ برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و 13 شرکت فعال در حوزه تجهیزات از کشور آلمان نیز در نمایشگاه حضور دارند.
نمایشگاه دستاوردهای برگزیده پژوهش و فناوری از 24 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست و ساعات بازدید از نمایشگاه 9 صبح تا 16 بعد از ظهر تعیین شده است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *