جزئیات وام های سفر عتبات دانشگاهیان/ اعزام ۱۶ هزار نفر به عتبات

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: وام بانکی با کارمزد ۴ درصد، با مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به زائرین هوایی و وام یک میلیون تومانی به زائرین زمینی عتبات عالیات اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی، گفت: درپانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان بیش از ۹۷ هزار نفر از دانشگاهیان در سایت لبیک ثبت نام کردند و متقاضی اعزام به عتبات بودند که از آن میان حدود ۱۸ هزار نفر از در قالب ۴۴۲ کاروان به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از ۲۱ آذرماه ۹۵ در سایت لبیک، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام شانزدهمین مرحله اعزام دانشجویان به عتبات عالیات تا ۱ دی ماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir انجام خواهد شد و بعد از قرعه کشی برگزیدگان از طریق سایت لبیک اعلام می شوند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه ۵ گروه اساتید، کارمندان، متاهلین، دختران و پسران مجرد در این دوره اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: همچنین وامی از طریق بانک ملت با کارمزد ۴ درصد، با مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به زائرین هوایی و وام یک میلیون تومانی به زائرین زمینی اعطا خواهد شد.

فقیهی ادامه داد: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات در دوره شانزدهم، از اول بهمن ماه آغاز و تا ۱ اردیبهشت ماه ۹۶ ادامه خواهد یافت و در این مدت بیش از ۱۶ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور، در قالب۴۰۰ کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.