بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد در دانشگاه ماستریخ هلند

این بورسیه توسط دانشگاه ماستریخ Maastricht University و با حمایت مالی وزارت آموزش کشور هلند به متقاضیان ممتاز بین المللی که قصد تحصیل در هلند در رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد برای سال ۲۰۱۷ را دارند، اعطا می شود.
?برای مشاهده لیست رشته ها به آدرس زیر مراجعه فرمایید؛
https://goo.gl/Y1Y0QB
⛱موارد تحت #پوشش
– هزینه زندگی سالیانه ۱۰۵۰۰ یورو
– هزینه بیمه درمانی ۵۲۰ یورو سالیانه
– هزینه صدور ویزا به مبلغ ۳۱۱ یورو
– هزینه کامل شهریه تحصیلی به مبلغ ۱۳۰۰۰ تا ۱۷۵۰۰ یورو
? #شرایط مورد نیاز متقاضیان
– تابعیت یک کشور خارج از اتحادیه اروپا
-سن متقاضی باید کمتر از ۳۵ سال باشد
– مدرک کارشناسی از دانشگاههای معتبر با نمرات بالای ۱۸ (در صورت تعدد درخواست ها برای دریافت بورسیه، ۵% برتر متقاضیان این بورسیه را دریافت خواهند کرد)
– مدرک آیلتس با نمره ۶.۵ به بالا (یا معادل آن در تافل)
? #چگونگی درخواست برای بورسیه
الف- متقاضیان در ابتدا باید از طریق آنلاین برای اخذ پذیرش یکی از رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند و پس از دریافت تاییدیه پذیرش قطعی و شماره دانشجویی می توانید وارد پرتال MyUM شوید (در هنگام ورود فراموش نکنید باید یک “i” به ابتدای شماره دانشجویی خود اضافه کنید. مثال: i123456)
ب- پس از ورود به پرتال MyUM به قسمت اسکولارشیپ ها مراجعه نمایید و مدارک لازم را آپلود کرده و درخواست خود برای دریافت بورسیه را ثبت نمایید.
? توجه: در مورد این بورسیه، خدمات تحصیلی و مشاوره از طرف موسسه ارائه نمی شود بنابراین توصیه میکنیم متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات تکمیلی به لینک زیر مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را شخصاً انجام دهند.
https://goo.gl/1ELjVa
▫️آخرین #مهلت ثبت نام
متقاضیان دریافت بورسیه Maastricht University تا پایان ژانویه سال ۲۰۱۷ فرصت دارند مراحل ثبت نام را انجام دهند.