ارائه «رفاه کارت دانشجویی» به دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم

ارائه «رفاه کارت دانشجویی»

ذولفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به عملکرد صندوق رفاه دانشجویان، گفت: همواره سعی کردیم به دانشجویان تا جایی که امکان دارد کمک کنیم تا با آرامش بیشتری به تحصیل بپردازند، به همین دلیل هم بود که وزیر علوم عملکرد مثبت صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری را کم سابقه دانستند.
وی ادامه داد: یکی از تصمیماتی که برای رفاه حال دانشجویان اتخاذ شده این است که قرار است به دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم «رفاه کارت دانشجویی» ارائه شود.
وی افزود: با این کارت به دانشجویان در حدود 26 نوع خدمت شامل خدمات رفاهی، ورزشی، فرهنگی، تخفیفات دانشجویی، سفر،ویزا کارت، حمل و نقل عمومی ارائه خواهد شد.
یزدان مهر تاکید کرد: این کارت از مهرماه و از ترم جدید تحصیلی به همه دانشجویان ارائه خواهد شد، فعلا این طرح مرحله آخر مطالعات فنی و اقتصادی را می گذراند که با تایید شورای راهبردی و مراحل قانونی عملیاتی می شود.
وی گفت: یکی از کارهای مثبت دیگری نیز که در صندوق رفاه دانشجویان صورت گرفت این بود که این صندوق با انعقاد تفاهم نامه هایی با بنیاد مستضعفان، صندوق کارآفرینی امید و بنیاد علوی، تسهیلاتی بالغ بر 40 میلیارد تومان را در قالب وام و خدمات رفاهی به دانشجویان پرداخت می کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، یزدان مهر در خاتمه اظهار داشت: این تسهیلات در قالب وام های تحصیلی، ازدواج، کارآفرینی و ودیعه مسکن است.

 

Source: irna.ir