25 دی؛ اعلام نتیجه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویانی که برای نقل و انتقال و یا مهمان شدن از واحدهای آموزشی مبدا به مقصد ثبت نام کردند، 25 دی ماه می توانند با مراجعه به سامانه monada.iau.ir نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند.
همچنین با توجه به تمدید مهلت ثبت درخواست‌های نقل و انتقال در دانشگاه‌ آزاد اسلامی، دانشجویان متقاضی فقط تا ساعت 24 ، 12 دی فرصت دارند تا به سامانه منادا به نشانی Monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت‌ کنند.
درخواست دانشجویان فاقد شرایط لازم، با توجه به ضوابط اعلام شده در شیوه‌نامه مانند معدل نیمسال قبل، تناسب بین واحد مبدا و مقصد، جنسیت و غیره بررسی و امتیازبندی می‌شود و دانشجویان دارای امتیاز بالاتر در اولویت برای نقل و انتقال قرار می‌گیرند.
امکان انتخاب پنج واحد مقصد برای تقاضای میهمانی براساس جدول همترازی و محاسبه امتیاز هر دانشجو براساس سوابق تحصیلی، سابقه میهمانی و نسبت گروه واحد مقصد به مبدا و گزینش دانشجو با توجه به ظرفیت هر واحد و امتیاز کسب شده، وجود دارد.
دانشجویانی که بدون آزمون در واحدهای آموزشی این دانشگاه تحصیل می‌کنند فقط می‌تواتند درخواست مهمان‌شدن را در دیگر واحدهای آموزشی ثبت کنند.
یک میلیون و 600 هزار دانشجو در 400 واحد دانشگاهی آزاد اسلامی تحصیل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *