امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 96

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 96

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور سال 96 ساعت 24 امشب، 11 دی ماه پایان می یابد.
وی گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) تعداد 586 هزار و 349 داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 ثبت نام کرده اند.
به داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام در این آزمون اقدام نکرده اند، توصیه می شود در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های منتشره در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی آزمون اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تمامی داوطلبانی که در این آزمون و از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد نیز تلقی می شوند.
وی تصریح کرد: داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده اند نیز ضرورت دارد تا امشب( شنبه 11دی ماه) در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند و هزینه ثبت نامی آنها در دانشگاه آزاد باز گردانده خواهد شد.
توکلی خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد سال 96 در روزهای پنجشنبه 7 و جمعه 8 اردیبهشت ماه 96 در حوزه های مربوط برگزار می شود.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *