نتایج مصاحبه آزمون دکترای تخصصی تا 17 دی اعلام می شود

نتایج مصاحبه آزمون دکترای تخصصی تا 17 دی اعلام می شود

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه دانشگاه از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین نتیجه آزمون اختصاصی واحدهای بین‌الملل و برون ‌مرزی 1395 دانشگاه آزاد اسلامی نیز تا پایان هفته جاری منتشر می شود.
زمان و چگونگی مراجعه پذیرفته‌شدگان این مرحله برای ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش، در اعلامیه ای جداگانه در زمان اعلام نتایج به اطلاع پذیرفته‌شدگان می‌رسد.

**
به گزارش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی این دانشگاه از نیمه بهمن امسال خبر داد.
علیرضا وحیدی افزود: اعضای هیات علمی که در سال‌های گذشته از مربی یار به مربی و از مربی به استادیاری و از استادیاری به دانشیاری و از دانشیاری به استادی ارتقا یافته‌اند، می‌توانند از بخشنامه فوق استفاده کنند و تبدیل وضعیت استخدامی خود را از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی با شرایط مندرج در بخشنامه انجام دهند.
حیدری ادامه داد: تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی از طریق شناسنامه علمی با کسب حداقل 85 درصد امتیاز ارتقا به مرتبه بالاتر از تاریخ 15 بهمن 95 از طریق بخشنامه‌ای که ابلاغ خواهد شد، انجام می‌شود و کسانی‌ که تقاضا دارند تبدیل وضعیت آنها انجام شود، از طریق این بخشنامه می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.
وی تصریح کرد: همه فرآیند تبدیل وضعیت استخدامی اعضای هیات علمی از طریق سایت امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می‌شود و غیر از این طریق این کار امکان‌پذیر نیست.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *