پیام نور

ثبت نام ازدواج هیات علمی و کارکنان پیام نور

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور از راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور خبر داد.
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، حجت الاسلام جمشیدی راد با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در اقدامی جدید، ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را جشن می گیرد.

وی تشکیل خانواده را یکی از ضرورت های توصیه شده در متون اسلامی و ادیان الهی عنوان کرد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های کلان ایشان در خصوص تحکیم خانواده و همچنین تاکید ریاست دانشگاه پیام نور و مصوبه هیات رئیسه، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در رویکردی جدید، علاوه بر برگزاری جشن های ازدواج دانشجویی که هر ساله در این دانشگاه برگزار می شود، اقدامات ارزشمندی را درخصوص ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی انجام خواهد داد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام زوجین در این دانشگاه افزود: آن دسته از اعضای هیات علمی و کارکنانی که آمادگی شرکت در این سنت الهی را دارند می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانیEsabtenam.ir و مطالعه شرایط، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

حجت الاسلام جمشیدی راد از دستور ریاست دانشگاه مبنی بر ارائه تسهیلات وام ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به زوجین خبر داد و گفت: در این طرح ۱۱۴ زوج کارمند و ۱۱۴ زوج از اعضای هیات علمی از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با هزینه دانشگاه به صورت مرحله ای در مشهد مقدس و در جوار بارگاه مقدس حضرت امام رضا(ع) آغاز زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.

وی با عنوان اینکه امکانات اقامت در هتل در شهر مشهد برای زوجین فراهم شده است، تصریح کرد: اقامت زوجین در شهر مشهد به صورت گروهی و طی چند مرحله صورت خواهد گرفت و در طول اقامت زوجین می توانند از کارگاه های آموزشی و مهارتی نیز بهره مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: ثبت نام از روز چهارشنبه ۸ دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.