29 دیماه، آخرین فرصت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

29 دیماه، آخرین فرصت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

29 دیماه، آخرین فرصت برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش روز جمعه خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، ثبت نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت بهمن ماه مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی امسال دانشگاه آزاد اسلامی که از 23 دیماه آغاز شده، تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 دی ماه ادامه تمدید شد.
داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی امسال دانشگاه آزاد اسلامی که به مصاحبه دعوت شده اند می توانند در رشته – گرایش دعوت شده برای مصاحبه، حداکثر 20 محل دانشگاهی را انتخاب کنند.
براساس این گزارش، پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون دکتری تخصصی امسال دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام کردند، مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نخواهند بود.
داوطلبانی که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کردند، می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا 20 رشته-محل را انتخاب کنند.
همچنین هیچیک از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی که در واحدهای دانشگاهی محل پذیرش قبلی خود ثبت نام کردند مجاز به شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت نیستند.
داوطلبان کارشناسی ارشد که در جلسه آزمون کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد شرکت کرده بودند می توانند متناسب با مجموعه آزمون‌های خود حداقل 20 رشته را در تکمیل ظرفیت انتخاب کنند. بدیهی است هیچکدام از پذیرفته شدگان مراحل قبلی آزمون کارشناسی ارشد امسال دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد دانشگاهی ثبت نام کرده اند، مجاز به شرکت در این مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.
متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.
نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی هفته اول بهمن ماه اعلام خواهد شد.
براساس این گزارش، ثبت نام تکمیل ظرفیت بهمن ماه رشته‌های با آزمون سراسری 1395 دانشگاه آزاد اسلامی ( کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکتری حرفه ای) هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *