آغاز به کار نشست سالانه انجمن های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با پیام رهبر معظم انقلاب

آغاز به کار نشست سالانه انجمن های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با پیام رهبر معظم انقلاب

آغاز به کار نشست سالانه انجمن های اسلامی دانشجویان ایران در اروپا با پیام رهبر معظم انقلاب

سفارت ایران در هلند امروز (شنبه) با اعلام این خبر افزود: در این پیام که صبح دیروز (جمعه) در پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب منتشر شد، آمده است «جوانی و دانشجویی هر یک بتنهایی می تواند همچون پیشران پرقدرتی انسان را در رسیدن به آرمانهای والا یاری کند. شما به جز این دو، از مزیّت حضور در منظومه‌ی اثرگذار انجمن‌های اسلامی نیز برخوردارید.
«حجّت بر شما تمام است. انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است؛ انتظار آن است که بر محیط پیرامونی خود اثر گذارید و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بیفزایید. در نبرد نامتقارن جبهه‌ی کفر و استکبار با پرچم برافراشته‌ی اسلام ناب، این وظیفه‌ی همه‌ ما است. هر کدام باید چشمه‌ بابرکتی از معرفت درست اسلامی و صراط مستقیم الهی باشیم. سرزنده و پرامید و روشن باد دلهای پاک شما».
«علیرضا جهانگیری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند، در سخنانی در این نشست گفت: صدور پیام توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت این اتحادیه دارد و وظایف آن را سنگینتر می کند و از این رو باید بر غنای این مجموعه از همه جهات در شهرهایی که اعضای آن حضور دارند و در کل منطقه افزود.
وی افزود: از جمله نکات پیام ایشان اثرگذاری انجمن های اسلامی است. خداوند متعال در قرآن کریم، حضرت ابراهیم را همانند یک امت معرفی می کند. بدین معنا که آن حضرت دارای نیرویی اثرگذار بود و در مقابل بت پرستان، همانند یک امت عمل می کرد. این جانب در زمان دانشجویی عضو این اتحادیه بوده ام و به ظرفیتها، توانمندیها و جایگاه مهم آن اعتقاد دارم. اذعان می کنم همه دانشجویان ایرانی در کشورهای دیگر، سفرای واقعی ایران محسوب می شوند. آنها باید از همه توان خود برای مقابله با ایران هراسی و شیعه هراسی استفاده کنند.
در نشست سه روزه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ایرانی در اروپا، دانشجویان ضمن بررسی عملکرد، اهداف و سیاستهای این نهاد، امور اداری و تشکیلاتی اتحادیه را نیز سازماندهی می کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *