برگزاری و انتخاب برترین های پنجمین رویداد ایده شو هرمزگان توسط پارک علم و فناوری

برگزاری و انتخاب برترین های پنجمین رویداد ایده شو هرمزگان توسط پارک علم و فناوری

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرنگار ایرنا، مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان شنبه در تشریح جزئیات این رویداد افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش این مرکز 35 ایده برای این رویداد ارسال شد که پس از بررسی11 ایده نهایی برای طرح در رویداد انتخاب شدند.
حسین رئیسی بیان داشت: ایده ام البنین حاجبی پور با عنوان ‘برای آسمان’ و ایده عیسی غواصی با عنوان گرین هاووس( green house ) به طور مشترک اول، ایده حسین منصوری با عنوان دستگاه فیلتراسیون خود تمیز شونده دوم شدند.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه این پارک با روش های مختلف سعی در توسعه فناوری و حمایت از فناوری ها دارد، گفت: محیط زیست هرمزگان نیز دغدغه هوای استان را دارد و از این رو حامی رویدادهایی است که به توسعه فناوری استان و حل مشکلات آن کمک می کند که برگزاری رویداد ایده شو با موضوع هوای پاک گام برداشتن برای این مهم است.
علی فتی با بیان اینکه ایده های رسیده به ایده شو هوای پاک قابلیت اجرایی دارند، افزود: پارک هرمزگان از ایده های طرح شده در این رویداد حمایت خواهد کرد.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند بخشی از مشکلات حوزه محیط زیست را برطرف کند و ابراز داشت: در بهمن ماه و اسفندماه امسال نیز دو رویداد شامل ایده بازار و استارتاپ ویکند گردشگری نیز در بندرعباس برگزار خواهد شد.
مدیرکل محیط زیست هرمزگان نیز در این مراسم با بیان اینکه این مجموعه تلاش کرده تا محیط زیست سالمی برای هرمزگانی ها فراهم آورد، گفت: روز هوای پاک بهانه ای است تا داشتن هوایی سالم و همکاری همه در تحقق آن یادآوری شود.
مجید وفادار حرکت پارک علم و فناوری در برگزاری رویدادهای فناوری را قابل تقدیر دانست و گفت: ایده شو هوای پاک فرصتی فراهم آورد تا کسانی که دغدغه زیست محیطی دارند در هوای پاک هرمزگان مشارکت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *