خدمات ارائه شده به کارآفرینان قزوین قابل توجه است

خدمات ارائه شده به کارآفرینان قزوین قابل توجه است

خدمات ارائه شده به کارآفرینان قزوین قابل توجه است

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قزوین، دکتر یوسف گرجی افزود:خوشبختانه مسئولان استان در زمینه راه اندازی یک شهرک علمی و تحقیقاتی و توسعه پارک علم و فناوری توافق نظر دارند.
وی اضافه کرد: این امر از نظر ارتقای جایگاه علمی، میزان اشتغال نخبگان، جذب سرمایه‌گذاران و استفاده از ایده‌های کارآفرینان اهمیت فراوانی دارد اما برنامه‌ریزی در زمینه دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای حوزه علم و فناوری قزوین تنها با همکاری مسئولان استان محقق می‌شود.
گرجی از برگزاری چهارمین نشست هیات اجرایی مناطق 1، 3 و 5 فناوری کشور در پارک علم و فناوری قزوین خبر داد و گفت: در این نشست 2 روزه که با محوریت بررسی آئین‌ نامه سازماندهی و تشکیلات پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بررسی درخواست ‌های رسیده جهت طرح در این هیات برگزار و مسئولان بر توسعه فعالیت‌های علمی و فناوری قزوین و راه‌اندازی شهرک علمی و تحقیقاتی در استان تاکید کردند.
وی ادامه داد: روز نخست این نشست به بررسی آئین‌نامه سازماندهی و تشکیلات پارک‌ها و مراکز رشد علم و فناوری تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز بررسی درخواست‌های رسیده و تطبیق آن با قوانین و ضوابط اختصاص یافت و در روز پایانی تصمیم‌های لازم برای انجام اقدام های اجرایی مورد نیاز هر کدام از پارک‌ های علم و فناوری گرفته شد.
در نشست هیات اجرایی مناطق یک، سه و پنج فناوری کشور علاوه بر نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نمایندگان پارک علم و فناوری استان ‌های قزوین، قم، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، همدان، کردستان، ایلام، زنجان، مرکزی، سمنان، گلستان، مازندران و گیلان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *