خدمات روانشناسی دانشگاه تهران به مصیبت‌دیدگان حادثه پلاسکو

خدمات روانشناسی دانشگاه تهران به مصیبت‌دیدگان حادثه پلاسکو

خدمات روانشناسی دانشگاه تهران به مصیبت‌دیدگان حادثه پلاسکو

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از دانشگاه تهران، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی این دانشگاه در اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت به تمامی هموطنان مصیبت‌دیده در حادثه ساختمان پلاسکو، اعلام کرده است که با حضور افتخاری جمع کثیری از روانشناسان و مشاورین خود، آماده ارائه خدمات روان‌شناسی در حوزه‌های فردی و خانوادگی به صورت کاملا رایگان به مصیبت‌دیده در حادثه ساختمان پلاسکو است.
متقاضیان برای دریافت این خدمات می توانند به مراکز مشاوره این دانشگاه مراجعه کنند.

** دانشجویان، پرچمدار اردوهای راهیان نور بعد از دوران دفاع مقدس
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دانشجویان بعد از دفاع مقدس پرچمدار راهیان نور بودند تا این اردوها توسعه کمی و کیفی پیدا کرد.
به گزارش ایرنا از دانشگاه فنی و حرفه ای، نشست قرارگاه راهیان نور دانشجویی علم الهدی به منظور بررسی اعزام کاروان های راهیان نور دانشجویی در محل سالن جلسات دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
سردار علی فضلی با بیان اینکه رهبر انقلاب در حوزه فرهنگی به موضوع شهدا و راهیان نور تأکید ویژه‌ای دارند، خاطرنشان کرد: دانشجویان، پس از دفاع مقدس، پرچم دار راهیان نور بودند و آنان این مسیر الی الله را زنده نگه داشتند تا اینکه راهیان نور توسعه کمی و کیفی پیدا کرد.
وی افزود: اگر از ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله بگیریم، ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و سعی کنیم از انس با ولایت، ارزش‌ها و دفاع مقدس غفلت نکنیم.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: امروز در کشورمان راهیان نور به بزرگترین عملیات اثرگذار فرهنگی همه اقشار و دستگاه ها تبدیل شده است. در واقع تمامی مجموعه های لشکری و کشوری در این امر مهم سهیم هستند.
وی ادامه داد: سال گذشته بیش از ۵ میلیون نفر در کل کشور به اردوهای راهیان نور اعزام شدند و در این جلسه پیش بینی شد که امسال استقبال خوبی از اردوهای راهیان نور دانشجویی صورت خواهد گرفت و این اعزام ها، صعود بیشتری خواهد داشت.

** وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان زنجان سفر می کند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با هدف دیدار با دانشگاهیان و بازدید از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، روز پنچ شنبه ۷ دی ماه به استان زنجان سفر می کند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی در طول این سفر یک روزه، از دانشگاه زنجان بازدید و با شورای این دانشگاه، اعضای هیئت علمی و نمایندگان تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و هنری این دانشگاه دیدار و گفتگو خواهد کرد.
بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرای دانشگاه زنجان و همچنین بازدید از دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان از دیگر برنامه های وزیر علوم در این سفر یک روزه است.
برنامه­های سفر وزیر علوم تحقیقات و فناوری و هیات همراه در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور وی در یادمان شهدای گمنام دانشگاه زنجان آغاز می شود.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *