دانشگاه های نسل سوم برای توسعه کارآفرینی در کشور گسترش می یابد

دانشگاه های نسل سوم برای توسعه کارآفرینی در کشور گسترش می یابد

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از ایرنا، محمد فرهادی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در زنجان افزود: راه اندازی و توسعه مدارس کسب و کار از جمله برنامه هایی است که برای توسعه کارآفرینی، ارتباط با صنعت و تربیت مدیران آینده در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.
وی یادآورشد: مدارس کسب و کار، دانش های مدیریتی و مهارتی و مدیریت های موفق جهان را در سطوح بین رشته ای آموزش می دهند.
فرهادی اظهار کرد: در این مدارس و دانشگاه های نسل سوم استادان نخبه داخلی و خارجی تدریس خواهند کرد تا مدیران آینده کشور را تربیت کنند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نخستین نمونه مدارس کسب و کار در زنجان راه اندازی شده است افزود: هم اکنون توسعه این مدارس در کشور در دستور کار قرار دارد و شمار دانشگاه های نسل سوم روز به روز افزایش می یابد.
فرهادی گفت: برنامه های درسی مقاطع مختلف تحصیلی بازنگری و رشته های کاربردی مدیریتی فنی و مهندسی با رویکرد جدید آموزش داده می شود.
وی بابیان اینکه دانشجویان حداقل سه ماه در دوره تحصیل خود باید در محیط های صنعتی آموزش ببینند، گفت: آیین نامه های لازم در این زمینه به تمام دانشگاه ها ابلاغ شده است.
محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای حضور در جلسه شورای دانشگاه زنجان، شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیسان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و دیدار با برگزیدگان نمایندگان تشکل های دانشجویی، انجمن های علمی و کانون های دانشگاه زنجان به این شهر سفر کرده است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *