رشته‌های تقریب مذاهب در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد هرمزگان دایر شود

رشته‌های تقریب مذاهب در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد هرمزگان دایر شود

رشته‌های تقریب مذاهب در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد هرمزگان دایر شود

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام ابراهیمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تاکید کرد: آیت‌الله هاشمی به خاطر خدا کار کرد و یکی از آثارش همین دانشگاه آزاد بود. من قبلا بیشتر ایشان را تنها یک سیاست‌مدار کم‌نظیر می‌دانستم، ولی وقتی تفسیر قرآن ایشان را خواندم، دیدم که شخصیت ایشان چقدر عجیب است.

او افزود: آن گونه که پیغمبر می‌گوید کسی که به خاطر خدا آموزش بدهد و به خاطر خدا عمل کند در ملکوت خداست. آیت‌الله هاشمی نیز امروز در ملکوت خداست. همچنین رسول اکرم در جای دیگر می‌فرماید «نزدیک‌ترین افراد به خداوند کسانی هستند که اهل علم و جهادند» آیت‌الله هاشمی نیز اهل علم و جهاد بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: رسول اکرم در جایی دیگر می‌گوید «هر کس مرگش فرابرسد و دنبال علم باشد بین او و پیامبر خدا فاصله‌ای نیست» آیت‌الله هاشمی نیز این ویژگی را داشت.

او افزود: حلم و صبر را باید از هاشمی یاد گرفت. با رفتنش صبر هم رفت، خواسته آیت‌الله هاشمی این بود که در استان هرمزگان در مقطع دکتری ۴ رشته تقریبی ایجاد شود تا با همکاری شیعه و سنی این دانشجویان تربیت شوند. امیدوارم این خواسته آیت‌الله هاشمی محقق شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *