پرداخت وام به اعضاء هیات علمی وکارکنان دانشگاه آزاداسلامی

دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن با همکاری بانک ملی ایران به اعضاء هیات علمی وکارکنان این واحد دانشگاهی وام پرداخت می نماید

به گزارش ایسکانیوز، دکترکورش پارسا معین گفت،براساس تفاهم نامه مورخ ۱۸/۱۲/۹۲و الحاقیه مورخ ۱۷/۰۹/۹۴فی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران و همچنین بخشنامه شماره۷۹۲۰۰۶/۵۰ مورخ ۲۰/۱۰/۹۴در خصوص معرفی کارکنان و اعضاء هیات علمی به بانک ملی ایران برای دریافت تسهیلات ؛ شایسته است همکاران تا پایان وقت اداری ۱۰/۱۱/۹۵ جهت اعلام در خواست تسهیلات بانکی به امور مالی واحد مراجعه فرمائید .
وی گفت: بدیهی است به درخواست هایی که بعد از تاریخ فوق به امورمالی ارجاع شود به دلیل محدودیت زمان و سهمیه ترتیب اثر داده نخواهد شد .
معاون اداری ومالی دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن گفت:این وام فقط به کارکنان ( رسمی قطعی ،رسمی آزمایشی و قراردادی ) و اعضاء هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت (رسمی قطعی ،رسمی آزمایشی و پیمانی تعلق می گیرد وبعلت محدودیت سهمیه ، اولویت بندی براساس تاریخ استخدام در دانشگاه تعیین می شود
پارسا درمورد سقف وام اظهار نمود: سقف پرداخت تسهیلات کارکنان رسمی (قطعی و آزمایشی ) مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۴۰۰ ریال وکارکنان قراردادی به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال می باشد که براساس مانده ۳/۲ حقوق دریافتی ، مبلغ وام تعیین می گردد . و سقف پرداخت تسهیلات به اعضاء هیات علمی تمام وقت ، به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و نیمه وقت ، به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال می باشد که براساس مانده ۳/۲ حقوق دریافتی ، مبلغ وام تعیین می گردد .
وی درپایان گفت:اعضاء هیات علمی و کارکنان مامور به واحد رودهن می بایست از واحد اصلی ( مبدا) اقدام نمایند وافرادی که در سال گذشته در خواست نموده اند واسامی آنها در لیست موافقت سازمان مرکزی منظور گردیده ولی از دریافت تسهیلات انصراف داده و یا مراجعه ننموده اند ،در اولویت نمی باشند .