آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و گروه پزشکی در اردیبهشت ماه ۹۵

آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و گروه پزشکی در اردیبهشت ماه ۹۵

آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و گروه پزشکی در اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می شود و نتایج اولیه کنکور نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ در این ماه اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون های مختلفی در سال ۹۵ برگزار می شود و هر یک از ماه های سال به ترتیب زمان اعلام نتایج و برگزاری برخی از آزمون هاست.

نتایج اولیه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۵ هفته اول اردیبهشت اعلام می شود و تا ۱۰ اردیبهشت دفترچه ظرفیت های این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دانشگاه ها نیز از ۱۸ اردیبهشت تا ۳۰ تیرماه مهلت دارند فرایند مرحله دوم این آزمون را که شامل مصاحبه، یا امتحان تخصصی و یا بررسی مدارک است را انجام دهند و نتایج را در مرداد ماه به سازمان سنجش اعلام کنند.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار می‌شود. در این آزمون تعداد ۷۶۱ هزار و ۶۴۹ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ثبت نام کرده اند.

آزمون پذیرش دستیار رشته های تخصصی بالینی پزشکی (چهل و سومین دوره) در ۹ اردیبهشت، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه و آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۵ برگزار می شود.

همچنین آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت MHLE در ۳۰ اردیبهشت ماه سال ۹۵ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *