ستاد دانشگاهیان در وزارت علوم برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شد

ستاد دانشگاهیان در وزارت علوم برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شد

ستاد دانشگاهیان در وزارت علوم برای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شد

سیدضیا هاشمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران ایرنا افزود: این ستاد با حضور نمایندگان دستگاه های مختلف کشور تشکیل شده و دبیرخانه آن نیز در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی ادامه داد: هماهنگی فعالیت ها از جمله اقدامات ستاد گرامیداشت دهه فجر ستاد دانشگاهیان خواهد بود.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تاکنون نیز چندین جلسه این ستاد با حضور نمایندگان ستادها و دانشگاه های مختلف کشور برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برای گرامیداشت دهه فجر برنامه ها، تدوین و ابلاغیه ها صورت گرفته شده، یادآور شد: بکارگیری حداکثری روش های خلاقانه از تشکل های دانشجویی و مجموعه های فرهنگی از جمله توصیه های وزارت علوم در این ستاد بوده است.
وی اظهار کرد: کارکنان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در روز یکشنبه 17 بهمن ماه با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهند کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: همچنین در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرده و خواهیم کرد تا تمامی همکاران این وزارتخانه و دانشگاهیان حضوری پرشور داشته باشند.
وی افزود: پیاده راه انقلاب را همچون سنت های گذشته امسال نیز در روبروی در دانشگاه تهران با مشارکت دستگاه های مختلف برگزار خواهیم کرد.
هاشمی یادآور شد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ستاد گرامیداشت دهه فجر خواست است از اساتید و چهره های دانشگاهی در سخنرانی ها این ایام استفاده کند.
وی اظهار کرد: برنامه های دانشگاه ها نیز برای گرامیداشت دهه فجر ابلاغ شده و خواستار مشارکت حداکثری تمامی دانشجویان علاقه مند هستیم.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *