ثبت نام برای فراخوان ۹۵ جذب هیات علمی دانشگاه آزاد آغاز شد

ثبت نام برای فراخوان ۹۵ جذب هیات علمی دانشگاه آزاد آغاز شد

 به نقل ازدانشگاه آزاد اسلامی، فرهادحسین زاده لطفیگفت: در این فراخوان، در رشته های مختلف ومورد نیاز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقاضای جذب اعضای هیات علمی تمام وقت با توجه به تعداد مورد نیاز ثبت شده در سامانه انجام می شود.

وی با اشاره به فعال شدن سامانه جذب هیات علمی این دانشگاهاز امروز ۱۶ بهمن ماه افزود: داوطلبان پس از مشاهدهسامانه و آماده کردن مدارک مورد نیاز برایثبت نام از روز چهارشنبه ۲۰ بهمن می توانند درخواست خود را در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در سامانه تقاضای استخدام هیات علمی اعلام شده، ثبت کنند. سامانه مذکور تا ۲۰ اسفند برای ثبت نام باز خواهد ماند.

معاون آموزشی دانشگاه آزادبا بیان اینکه فراخوان به مدت یک ماه از تاریخ شروع ثبت نام فعال است، تصریح کرد: بدیهی است دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی پرونده های دریافتی از متقاضیان استخدام اعضای هیات علمی تمام وقت و بررسی در کارگروه های علمی و عمومی و در نهایت طرح در هیات اجرایی جذب هیات علمی استان ها در خصوص استخدام آنها تصمیم گیری می کند.

حسین زاده لطفی عنوان کرد: با توجه به تقاضای واحدها برای جذب هیات علمی، در فاز اول نزدیک به ۳ هزار و ۵۰۰نفر جذب خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *