سند 2030 در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت

سند 2030 در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت

سند 2030 در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفت

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 792 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار شد.
محمد رضا مخبر دزفولی با ارایه گزارشی از جلسه مذکور گفت: در ابتدای جلسه پیشنهادی از جانب برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی درمورد سند 2030 که از طرف یونسکو مطرح شده و توسط برخی دستگاه ها در داخل نیز اقداماتی در زمینه آن انجام شده بود، ارائه شد.
وی افزود: با توجه به دغدغه های اعضای جلسه درخصوص مغایرت ها و عدم انطباق این سند با سیاست های داخل کشور با توجه به اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سند محوری تعلیم و تربیت کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده و مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب نیز بوده است، مقرر شد بررسی های لازم در این زمینه انجام شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اسنادی که قرار است در سطح بین الملل مطرح باشد باید با نگاه جمهوری اسلامی ایران و اسناد ملی مغایرت نداشته باشند که رئیس جمهور تاکید کرد این موضوع در دستور کار شورا قرار گرفته و ابعاد موضوع برای تصمیم گیری های لازم مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *