بدین وسیله به اطلاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری ورودی مهر ۹۵ به بعد می رساند با توجه به مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه مورخ۱۳۹۵/۹/۳۰   مقرر شد جهت رعایت حدکفایت دستاورهای پژوهشی برای محاسبه نمره پایان نامه و رساله دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری که ورودی مهر ۹۵ به بعد می باشند به شیوه ذیل عمل شود:

الف – دانشجویان رشته های علوم انسانی ، علوم پایه و فنی و مهندسی در مقطع دکتری با دارا بودن یک مقاله با نمایه علمی پژوهشی یا ISI معتبر می توانند از رساله دفاع نمایند و نمره رساله از ۱۸/۹۹ (بسیار خوب) محاسبه شود. برای محاسبه نمره از ۲۰( عالی) ۲ مقاله، با نمایه معتبر (حداقل یک ISI  معتبر و یک علمی و پژوهشی) ارائه نمایند که حداقل یکی از مقالات چاپ نهایی شده باشد. در خصوص مقاله لاتین و مجله آن از حیٍ رتبه و نوع نمایه در شورای دانشکده تصمیم گیری شود

ب – در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به اینکه آیین نامه مقطع کارشناسی ارشد حداقل فعالیتی برای دستاوردهای پژوهشی لحاظ نکرده است شورا با لحاظ نمودن نمره -/۱۸ در صورتی که پایان نامه هیچ دستاوردی نداشته باشد جهت دفاع موافقت نموده است. برای محاسبه نمره از ۲۰ مطابق با شیوه نامه مصوب شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده عمل شود.