استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۵

خبر ۷ دی ۹۴ : آموزش و پرورش سال آینده آزمون استخدامی برگزار خواهدکرد (منبع : خبرگزاری پانا)

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه سیاست بومی‌گزینی در پذیرش نیرو به‌طور جدی اعمال خواهد شد، گفت:‌ آموزش و پرورش سال آینده استخدام نیرو خواهد داشت.
به‌گزارش پانا شهر تهران، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم گردهمایی معاونین پژوهش و برنامه‌ریزی استان‌ها در محل باشگاه فرهنگیان در جمع خبرنگاران در خصوص سیاست بومی‌گزینی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش و خالی ماندن برخی ظرفیت‌ها، اظهار داشت: سیاست جدی آموزش و پرورش پذیرش نیرو از بوم برای بوم است و در شروع کار ممکن است در برخی مناطق با توجه به جنسیت مورد نیاز ما نیروی لازم وجود نداشته باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش سیاست پذیرش از بوم برای بوم را دنبال می‌کند؛ چرا که ا گر این سیاست اعمال شود، نیروهای باتجربه در مناطق محروم باقی می‌مانند و کیفیت آموزش در این مناطق ارتقاء پیدا خواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال در پذیرش دانشگاه فرهنگیان و استخدام ۵ هزار نیرو سیاست بومی‌گزینی را اعمال کردیم.
فانی در خصوص جذب ۱۴ هزار نیرو در آموزش و پرورش در سال آینده عنوان کرد: در این رابطه صحبت‌های کلی را با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم و برای سال آینده استخدام نیرو خواهیم داشت اما هنوز تعداد آن به‌صورت قطعی مشخص نیست.
وی افزود: آزمون استخدامی بعدی را زودتر برگزار خواهیم کرد و در این خصوص در حال مذاکره هستیم و به محض اینکه آمار دقیق مشخص شود آن را اعلام خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص تعطیلی مدارس به‌دلیل آلودگی هوا و لطمه خوردن به درس دانش‌آموزان اظهار داشت: ما نیز با این موضوع موافق هستیم اما برای تمام مسئولان کشور سلامت دانش‌آموزان مهم است اما از مستولان درخواست می‌کنیم اقدامات دیگری را برای مقابله با آلودگی هوا انجام دهند و تمام اقدامات را منوط به تعطیلی مدارس نکنند که این درخواست را در کمیته اضطرار هوا نیز مطرح کرده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *