دانشگاه امیرکبیر دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند

دانشگاه امیرکبیر دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند

دانشگاه امیرکبیر دانشجوی دکتری بدون آزمون پذیرش می کند

به گزارش پل کنکوری به نقل ازایرنا، دانشگاه صنعتی امیر کبیر برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ از میان دانشجویان دارای استعداد درخشان در مقطع دکتری دانشجوی بدون آزمون پذیرش می کند.
ثبت نام برای پذیرش در این دوره از ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ آغاز می شود و تا ۳۱ فرودین ماه ادامه دارد.
تنها دانشجویان دوره های روزانه و نوبت دوم دانشگاه های دولتی که تمامی دروس را تا پایان نیمسال سوم گذرانده اند می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

** اعطای بورس تحصیلی مجارستان به دانشجویان ایرانی
بورس تحصیلی کشور مجارستان به دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مقطع دکتری اعطا می شود.
سازمان اموردانشجویان اعلام کرد براساس مذاکرات صورت گرفته بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس به دانشجویان ایرانی در مقاطع تحصیلات تکمیلی به ویژه دکتری در رشته های مختلف تحصیلی موافقت کرده است.
این بورس برای سال تحصیلی 2017-2018 به دانشجویان ایرانی اعطا می شود.
متقاضیان دریافت این بورس باید به آدرس الکترونیکی http://www.stipendiumhungaricum.hu مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در رشته ها و دانشگاه های مورد تایید وزارتخانه های علوم و بهداشت اقدام کنند.
متقاضیان باید تا 15 اسفندماه مصادف با 5 مارچ 2017 نسبت به تکمیل فرم های ثبت نام و ارسال فرم ها به اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان اقدام کنند.

** شرایط دریافت بورس دولت ها
دانشجویانی که برای استفاده از بورس دولت ها پذیرفته می شوند با تعهد و تضمین محضری که به دفتر حقوقی سازمان امور دانشجویان می سپارند حسب نیاز، پس از اتمام تحصیلات در موعد مقرر برابر مدتی که در خارج از کشور تحصیل کرده اند در داخل کشور خدمت کنند.
مسئولیت هرگونه مغایرت اطلاعات و مدارک مورد نظر مانند معدل مدارک تحصیلی مورد نیاز و سایر، متوجه متقاضی بوده و در صورت اثبات تخلف، صلاحیت داوطلب در هر مرحله ای از پذیرش ابطال می شود.
درخواست برای بورس دول، هیچگونه حقی برای متقاضی محسوب نمی شود.
درصورت انتخاب، به متقاضی هیچگونه مزایا و امتیازی علاوه بر آنچه توسط پذیرنده بورس دول اعلام شده است تعلق نمی گیرد.
حداکثر سن برای متقاضیان دوره کارشناسی ارشد 30 سال و دکتری 33 سال در زمان فراخوان است.
استفاده از بورس دول در طول دوران تحصیل هر فرد تنها یکبار امکان پذیر است.

** نتایج نهایی سومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد
نتایج نهایی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
نتایج نهایی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با این نتایج بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در روز 21 آبان ماه امسال برگزار شد و نتایج اولیه هفت خوشه شغلی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی وابسته به وزارت بهداشت و شغل‌محل‌های رشته پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی برخی شهرها مورد تأیید قرار گرفت و نتایج نهایی آن اعلام شد.

** ثبت نام مراسم اعتکاف دانشگاه تربیت مدرس آغاز شد
ثبت نام برای مراسم معنوی اعتکاف دانشگاه تربیت مدرس آغاز شده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد.
دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس برای شرکت در این مراسم باید به سایت الکترونیکی www.nahad.modares.ac.ir مراجعه کنند.
ظرفیت پذیرش برای مراسم اعتکاف این دانشگاه محدود است و اولویت پذیرش با دانشجویانی است که زود تر ثبت نام کرده باشند.
ثبت نام قطعی در این مراسم مشروط به دریافت کد شناسه از سامانه ستاد اعتکاف است.

** ۸۸۸ هزار نفر در کنکور سراسری ۹۶ ثبت نام کردند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ پایان یافته است و بر اساس آمار اولیه، تعداد ۸۸۸ هزار و ۶۴۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
حسین توکلی گفت: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت.
توکلی افزود: هر داوطلب می توانست متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ اول اسفند ۹۵ پایان یافت، تسهیلاتی برای داوطلبانی که در روزهای ۱۹ بهمن تا اول اسفند ماه موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نشده اند، در نظر گرفته شد و این افراد می توانند در فرصت مجدد ثبت نام در نیمه اسفندماه، در آزمون ثبت نام کنند.
وی گفت: مهلت مجدد ثبت نام از یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز می شود و تا چهارشنبه ۱۸ اسفند ادامه می یابد. داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده اند می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند و همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند نیز می توانند در این تاریخ در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *