سوابق اخلاقی در گزینش دانشجوی نمونه اولویت دارد

سوابق اخلاقی در گزینش دانشجوی نمونه اولویت دارد

سوابق اخلاقی در گزینش دانشجوی نمونه اولویت دارد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، مجتبی صدیقی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست وپنجمین جشنواره دانشجوی نمونه در دانشگاه تهران افزود: دانشجویان برگزیده ابتدا باید در دانشگاه انتخاب شده و سپس به وزارتخانه معرفی می شوند.
وی گفت: امسال با توجه به برنامه ریزی الکترونیکی صورت گرفته در انتخاب دانشجوی نمونه، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برنامه های منظمی به مورد اجرا گذاشتند.
صدیقی افزود: امسال دومین دوره دانشجوی نمونه از سوی وزارت علوم برگزار شد که در ابتدای سال جاری، دانشجویان نمونه سال 94 و امروز نیز دانشجویان نمونه سال 95 معرفی و تجلیل شدند.
رییس سازمان امور دانشجویان گفت: در این دوره 40 دانشجوی نمونه شامل 27 دانشجوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و 13 دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جامعه معرفی شدند.
وی با بیان اینکه اهدای جوایز به دانشجویان دکترای، کارشناسی ارشد و کارشناسی براساس آیین نامه سازمان استعدادهای درخشان اعمال شده، افزود: طبق هماهنگی های به عمل آمده با بنیاد علمی نخبگان، پرداخت هزینه دانشجویان دکترای بطور کامل و بصورت وام تا مرحله اعزام به خارج از کشور برعهده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.
صدیقی گفت: جوایز نقدی برگزیدگان نمونه 95 بدون تاخیر به حساب آنان واریز شد و تلاش می شود عقب افتادگی قبلی وعده های بدون پشتیبان که از سال های قبل وجود داشت، با ارائه شرایط و تسهیلات بهتر برای این دسته از دانشجویان فراهم شود.
وی از پرداخت وام ویژه به رشته دکترا و ارائه تسهیلات صندوق دانشجویان و همچنین تامین تجهیزات به عنوان ابزار حمایتی از دانشجویان نمونه خبر داد.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *