بیش از 88 درصد دواطلبان آزمون دکتری 96 کارت شرکت دریافت کردند

بیش از 88 درصد دواطلبان آزمون دکتری 96 کارت شرکت دریافت کردند

بیش از 88 درصد دواطلبان آزمون دکتری 96 کارت شرکت دریافت کردند

حسین توکلی روز شنبه در گفت گو با ایرنا افزود: 260 هزار و 110 داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 ثبت نام کرده بودند که از این تعداد تا آخرین لحظات امکان دریافت کارت ورود به جلسه، تعداد 230 هزار و 546 داوطلب کارت آزمون خود را دریافت کردند.
وی گفت: آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 در 133 حوزه امتحانی 54 شهرستان برگزار شد و آمار قطعی غایبان و حاضران جلسه آزمون پس از دریافت تمام پاسخنامه ها از حوزه های امتحانی اعلام می شود.
توکلی افزود: تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 1396 لازم است با ورود به سایت سازمان سنجش و در راستای بهبود و ارتقای کیفی حوزه های برگزاری آزمون، پرسشنامه نظرسنجی تکمیل کنند.
وی با اشاره به زمان اعلام نتایج اولیه، کارنامه و انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 96 گفت: کارنامه آزمون دکتری هفته آخر فروردین ماه 96 در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی در نیمه اول اردیبهشت ماه 96 باید به سایت سازمان سنجش و سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم باید در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مجازین به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد نیز باید به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: افرادی که هم مجاز به انتخاب رشته برای پذیرش در کدرشته های امتحانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و و هم مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد هستند می توانند به سایت های سازمان سنجش و مرکز سنجش مراجعه کرده و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *