شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا مهر 96

شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا مهر 96

شناسنامه دار شدن مراکز دانشگاه علمی کاربردی تا مهر 96

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدحسین امید در جلسه رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر گفت: پیش نویس اساسنامه تیپ مراکز که مصوب شورای گسترش آموزش عالی است به زودی برای اقدام در اختیار واحدهای استانی قرار می گیرد چراکه مراکز این دانشگاه تا مهر 96 باید شناسنامه دار شوند.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین مراکزی مورد تایید قرار می‌گیرند که از امکانات کافی، مدرسین برجسته، استاندارد فضا و کیفیت‌های آموزشی مطلوب برخوردار باشند.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به سطح بندی مراکز این دانشگاه نیز گفت: براساس این سطح بندی که به زودی انجام می‌شود، مراکزی که در سطوح پایین‌تر قرار گیرند به آنها فرصت داده می شود تا حداقل امکانات مطلوب را فراهم کرده و تا زمان کسب استانداردهای لازم، فعالیت آنها بصورت موقت و محدود خواهد بود.
امید تاکید کرد: این دانشگاه از انعطاف پذیری بالایی برخودار است به‌ نحوی که می توان طی یک نیمسال تحصیلی رشته و یا پودمان جدید تعریف و راه اندازی کرد و این درحالی است که این قابلیت در دیگر دانشگاه های کشور وجود ندارد.
وی گفت: متاسفانه به وضع موجود، جذب و پذیرش کمی در رشته هایی که مورد نیاز کشور نیست عادت کرده ایم و باید این رویه اصلاح شود.

** هم اندیشی دانشگاه شهید بهشتی و والدین دانشجویان برگزار شد
چهارمین جلسه سالانه هم اندیشی دانشگاه و والدین در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد در پایان والدین درتور داخل دانشگاه شرکت و از فضای فیزیکی دانشگاه بازدید کردند.
به گزارش ایرنا از سازمان امور دانشجویان، چهارمین جلسه سالانه هم اندیشی دانشگاه و والدین در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
جلسه سالانه هم اندیشی، توسط اداره آموزش‌های اجتماعی مرکز مشاوره دانشگاه شهید بهشتی در هرسال تحصیلی ویژه والدین دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی برگزار می شود.
امسال نیز این جلسه برگزار شد، والدین در یک کارگاه تخصصی با حضور استادان روانشناس و مشاور دانشگاه، شرکت کرده و در خصوص چگونگی مدیریت شرایط جدید فرزند خود که از محیط دبیرستان و تحت کنترل به یک محیط دانشگاهی و جدید وارد شده است به بحث و تبادل نظر با این اساتید پرداخته و از مشاوره های آنها بهره مند شدند.
در پایان والدین در تور داخل دانشگاه شرکت و از فضای فیزیکی دانشگاه بازدید کرده و از نزدیک با محل تحصیل فرزند خود آشنا شدند؛ این برنامه با حضور والدین بر سر آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه به اتمام رسید.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *