جریمه دانشجویان پردیس دانشگاه خوارزمی در صورت تاخیر در ثبت نام

به گزارش خبرنگار مهر، بنا به مصوبه هیات امنا دانشگاه خوارزمی، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری پردیس بین الملل چنانچه در مهلت زمانی تعریف شده، ثبت نام خود را تکمیل نکنند مشمول پرداخت جریمه مصوب دانشگاه برابر یک سوم شهریه نوبت شبانه خواهند شد.

در صورت عدم ثبت نام تا پایان هفته چهارم ترم، عدم مراجعه آنها در سیستم ثبت شده و مشمول مقررات آموزشی (انصراف از تحصیل) خواهند شد.

همچنین بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه و ضوابط تحصیلات تکمیلی، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که ترم ششم و به بعد می شوند، مشمول جریمه معادل شهریه ثابت ورودی خود می شوند.

دانشجویان دکتری ورودی ۹۰، ۹۱ و ۹۲ که ترم دهم و به بعد می شوند مشمول جریمه برابر پنج میلیون ریال در هر ترم مازاد خواهند شد.

دانشجویان دکتری ورودی ۹۳ و بعد از آن نیز که ترم دهم و به بعد می شوند مشمول جریمه معادل شهریه ثابت نوبت دوم ورودی خود در هر ترم مازاد خواهند شد.

با توجه به اجرایی شدن این مصوبات، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که هنوز ثبت نام نیمسال دوم یا نیمسال های قبلی خود را انجام نداده اند لازم است برای تکمیل فرایند ثبت نام خود به آموزش پردیس مراجعه کنند.

دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد نیز که در مرحله تدوین رساله یا پایان نامه خود هستند لازم است شهریه نیمسال جدید را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *