آغاز ثبت‌نام پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در دانشگاه قرآن و حدیث

حجت الاسلام عبدالهادی مسعودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه ثبت نام دانشگاه قرآن و حدیث تا ۲۵ فروردین ۹۶ ادامه دارد افزود: متقاضیان تحصیل در این دانشگاه باید مدرک سطح دو حوزه یا مدرک کارشناسی را از دانشگاه های معتبر کشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون در مراکز قم، اصفهان، مشهد و شعبه پردیس ری تحصیل می کنند، گفت: سال تحصیلی از اواخر شهریورماه ۹۶ آغاز می شود و به گونه ای برنامه ریزی شده است که آغاز سال تحصیلی این دانشگاه با درس های حوزوی و علمی طلاب تداخل نداشته باشد.

به گفته وی؛ رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد شامل کلام امامیه، علوم حدیث گرایش عقاید، علوم حدیث گرایش اخلاق، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، تفسیر روایی، علوم و قرآن حدیث، علوم حدیث گرایش تفسیر اثری، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا، فقه و مبانی حقوق اسلامی است.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث، ادامه داد: در مقطع دکتری نیز دانشجویانی در رشته علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، مدرسی معارف گرایش اخلاق و نهج‌البلاغه پذیرش می‌شوند.

مسعودی، با بیان اینکه آزمون ورودی دانشگاه قرآن و حدیث، اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، اضافه کرد: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.qhu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن۰۲۵۳۷۱۷۶۲۵۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *