مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا تاریخ ۲۰/۱/۱۳۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر علیرضا وحیدی، مدیرکل امور جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت انجام مراحل جذب براساس مهلت و برنامه ­ریزی انجام شده، داوطلبان باید در مدت زمان مقرر به سامانه جذب جذب هیات علمی به آدرس اینترنتی http://JAZB.IAU.IRمراجعه و پس از ثبت نام، کد رهگیری خود را دریافت کنند.

او ادامه داد: در صورتیکه متقاضیان در مهلت مقرر مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکنند و موفق به دریافت کد رهگیری نشوند، درخواست آنها ناقص بوده و به هیچ وجه بررسی نمی شود.

وحیدی افزود: صرف ثبت نام در فراخوان هیچ حقی را برای متقاضی ایجاد نم یکند و عضویت در هیات علمی دانشگاه مستلزم تائید صلاحیت های علمی و عمومی در هیات اجرائی جذب استان و در شدن فرآیند جذب هیات علمی خواهد بود.

مدیرکل امور جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان پس از نهائی کردن ثبت نام و دریافت کد رهگیری، حداکثر ۱۰ روز فرصت دارند مدارک مورد نیاز و مستندات مربوطه را به دبیرخانه هیات اجرائی جذب استان تحویل دهند. عدم تحویل مدارک و مستندات در مدت زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه بررسی پرونده و حذف از سامانه جذب خواهد بود.

وحیدی به همه متقاضیان توصیه کرد شرایط و ضوابط ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی را به دقت مطالعه کرده و پس از حصول اطمینان از داشتن شرایط، نسبت به درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به در دسترس بودن همه اعلام نیازهای واحدهای دانشگاهی در سامانه جذب هیات علمی گفت: مغایرت بین رشته تحصیلی متقاضی و اعلام نیاز واحدهای دانشگاهی به هیچ عنوان مورد تائید نخواهد بود، بنابراین لازم است متقاضیان پس از تطبیق دقیق رشته تخصصی خود با اعلام نیاز واحدهای دانشگاهی، نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.