بورسیه دکتری برای تحصیل در رشته های علوم انسانی، دانشگاه لیدز، انگلستان

تحصیل در انگلستان

ایا با تحصیل در انگلستان اشنایی دارید ؟ ایا انواع ویزای تحصیلی در کشور انگلستان را می دانید ؟ شرایط تحصیل در انگلستان چگونه است ؟ ایا با هزینه های تحصیل در انگلستان اشنایی دارید ؟ دوره GCSE چیست و چه نقشی در تحصیل در انگلستان دارد ؟ ایا با دوره های A level و Foundition اشنایی دارید ؟ تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی به چه صورت است ؟ شرایط تحصیل در انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد چیست ؟ ایا با تتحصیل در انگلستان در مقطع دکترا اشنایی دارید ؟ شما عزیزان می توانید برای یافتن اطلاعات در زمینه تحصیل در انگلستان با این مقاله همراه شوید .

کشور انگلستان با سیاست و اقتصاد قوی ، فرهنگ بالا ، فرصت های شغلی بسیار ، کیفیت علمی مطلوب و بسیاری از شرایط دیگر مورد علاقه ی بسیاری از افراد برای تحصیل و زندگی در این کشور می باشد ، خیلی از افراد به علت بار علمی بالای این کشور مشتاق به ادامه تحصیل خود یا فرزندانشان در کشور انگلستان می باشند که به ان می پردازیم :

تحصیل در کشور انگلستان از سن ۵ تا ۱۶ سالگی اجباری می باشد . شروع سال تحصیلی در کشور انگلیس از سپتامبر اغاز شده و تا جولای ادامه می یابد ، هر سال تحصیلی شامل ۳ ترم می شود : ترم پاییز ( از سپتامبر تا دسامبر ) ، ترم بهار ( از ژانویه تا مارچ ) ، ترم تابستانی ( از اوریل تا جولای ) ، مدارس کشور انگلستان به دو صورت دولتی و خصوصی می باشد . هزینه مدارس دولتی در انگلستان رایگان می باشد و برای دانش اموزان خود بریتانیا هزینه ها توسط دولت پرداخت می شود . مدارس خصوصی در کشور انگلستان بصورت شبانه روزی می باشد و هزینه ها بر عهده خود والدین است ، در مدارس خصوصی دانش اموزان هزینه ای شامل هزینه تحصیل ، خوراک ، خوابگاه به مبلغ ۲۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ پوند در سال پرداخت می نمایند . دانش اموزان زیر ۱۷ سال برای تحصیل در کشور انگلیس نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند اما برای افراد بالای ۱۷ سال مدرک زبان در سطح ایلتس ۵.۵ مورد نیاز است .

ویزاهای تحصیلی انگلستان tier 4 visa student نام دارد و به دو گروه تقسیم می گردد :
ویزای child tire 4 برای افراد ۴ تا ۱۷ سال که قصد تحصیل در مدارس انگلستان را دارند

.ویزای general tier4 برای افراد بالای ۱۷ سال که قصد تحصیل در کشور انگلستان را دارند .

ویزای Tier 4 (child) visa
برای دریافت این ویزا شرایطی مد نظر می باشد و این ویزا امتیاز بندی است :

نامه پذیرش از مدرسه در کشور انگلستان ( ۲۰ امتیاز )

تمکن مالی مناسب و نامه بانکی ( می تواند به نام والدین و سرپرست وی باشد ) ( ۱۰ امتیاز )

نامه سرپرستی و رضایت والدین

فرد برای تحصیل باید ۳۰ امتیاز دریافت نماید .

ویزای Tier 4 (general) visa
برای دریافت این ویزا شرایطی مد نظر می باشد و این ویزا امتیاز بندی است:

نامه پذیرش تحصیلی ( ۲۰ امتیاز )

تسلط ب%