فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه امام خمینی

فراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه امام خمینیفراخوان پذیرش بدون آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه امام خمینی

به منظور حمایت و هدایت استعدادهای درخشان، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از بین دانشجویان ممتاز نیمسال آخر دوره کارشناسی روزانه و شبانه دانشگاه‌های دولتی، طبق آیین نامه “پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد” موضوع ابلاغیه‌های شماره ۷۷۹۴۸/۲۱ مورخ ۵/۵/ ۹۳ و ۱۴۰۰۳۶/۲ مورخ ۹۵/۷/۴ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در دوره کارشناسی‌ارشد در ۷۶ رشته-گرایش زیر دانشجو می‌پذیرد:

 

  • شرایط لازم:

 دانشجویان ممتاز مقطع کارشناسی (ورودی ۹۲) که تاریخ فراغت از تحصیل آنها حداکثر ۹۶/۰۶/۳۱ باشد و با گذراندن حداقل سه چهارم کل واحدهای درسی در شش نیمسال تحصیلی، به لحاظ میانگین کل، جزء ده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شوند.

  • مراحل ثبت نام
  • ثبت نام از طریق لینک متقاضی آزمون” در سامانه گلستان (http://golestan.ikiu.ac.ir/) انجام می‌پذیرد. متقاضی ابتدا باید در این سامانه شناسه و رمز کاربری تعریف نماید؛ سپس با شناسه و رمز کاربری خود مراحل ثبت نام را انجام دهد.

(دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نیز لازم است مراحل فوق را درثبت نام انجام دهند و شناسه و رمز کاربری جدید دریافت نمایند)

  • گواهی رتبه و معدل که توسط دانشگاه محل تحصیل متقاضی تکمیل و تایید شده باشد (فرم ۳).
  • گواهی فراغت از تحصیل برای فارغ التحصیلان یا گواهی تاریخ فراغت از تحصیل برای دانشجویان شاغل به تحصیل (فرم شماره ۴).
  • واریز مبلغ ششصد هزار ریال به حساب درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) که پرداخت آن در فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام می‌گردد.

تبصره: هزینه ثبت نام به هیچ وجه عودت داده نمی‌شود.

  • تذکر

زمان ثبت نام از ۹۶/۱/۱۹ تا ۹۶/۲/۱۵ خواهد بود.

ارایه درخواست داوطلب به منزله پذیرش قطعی نمی‌باشد و پذیرش قطعی داوطلبان پس از اعلام نتایج نهایی توسط دانشگاه و منوط به تایید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.

– اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد؛ لذا خواهشمند است از هرگونه تماس و مراجعه به این اداره خودداری گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *