وام‌های دانشجویی جوابگوی نیاز دانشجویان علوم پزشکی نیست

حمایت ۱۰۰ میلیونی از پایان نامه‌های زیست فناوری دکتری

وام‌های دانشجویی جوابگوی نیاز دانشجویان علوم پزشکی نیست

وی افزود: با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران بیشتر در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تحصیل می‌کنند و بسیاری از آن‌ها نیز متاهل هستند، تسهیلاتی که به عنوان کمک‌هزینه دانشجویی تعلق می‌گیرد، نمی‌تواند تمام نیازهای آنان را پوشش دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص غذای دانشجویی، اظهار کرد: در حال حاضر به دنبال دو منویی کردن برنامه غذایی در وعده ناهار دانشجویان هستیم.

وی افزود: در حوزه ورزش نیز به دنبال بالا بردن بهره‌وری دانشجویان هستیم، اما با توجه به منابعی که داریم، باید واقع‌گرایانه عمل کنیم و به فعالیت‌های زیرساختی و بازسازی توجه بیشتری داشته باشیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران  وام اعطا شده است، گفت: حدود ۱ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال از این مبلغ وام ضروری عادی، ۱۲ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال وام تحصیلی عادی و ۵۳۸ میلیون و ۷۲۵ هزار ریال وام مسکن بوده است.

وی تصریح کرد: مبلغ ۷۰۵ میلیون ریال به دانشجویان روزانه، یک  میلیارد و ۳۰۵ میلیون ریال به دانشجویان شبانه و یک میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال به دانشجویان بین‌الملل وام شهریه پرداخت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *