مدرسه عالی خاتم الاوصیا(عج) با برگزاری آزمون ورودی از میان طلاب پایه ششم برای سال تحصیلی جدید دانش­پژوه می­پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدرسه عالی خاتم الاوصیا(عج) با برگزاری آزمون ورودی از میان طلاب پایه ششم برای سال تحصیلی جدید دانش­پژوه می­پذیرد.

از ویژگی­های تحصیل در این مدرسه، برنامه آموزشی با رویکرد پژوهشی(بررسی نظرات پژوهشی ناظر به متن کلاس)، استفاده از اساتید شایسته حوزه علمیه، امکان استفاده از دروس حوزه آزاد، برنامه های مختلف پرورشی و فرهنگی و تهذیبی، برنامه ریزی تبلیغی برای ایام تبلیغ(ماه مبارک رمضان و محرم) است.

برخورداری از برنامه های زیارتی و علمی و غیره، برگزاری فلسفه های مضاف(اصول، فقه، لغت و غیره)، برگزاری نشتست های علمی و کارگاه های مورد نیاز، رصد موضوعات نوپیدای فقهی با محوریت مکاسب شیخ اعظم انصاری و غیره از دیگر ویژگی های تحصیل در مدرسه عالی خاتم الاوصیا(عج) است.

علاقه مندان می توانند تا ۷ اردیبهشت ماه با مراجعه به نشانی اینترنتی www.AzmoonF.ir نسبت به نام نویسی خود در آزمون ورودی اقدام کنند؛ این آزمون جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانن با شماره­های ۳۷۸۳۳۴۴۸ و ۳۷۷۴۰۴۱۱-۰۲۵ تماس بگیرند و یا به مدرسه عالی خاتم الاوصیا در قم، بلوار آیت الله حائری(بهار)، کوچه ششم(جنب هتل النبی)، فرعی سوم سمت راست(کوچه حجتیه) مراجعه کنند

+تغییر سهم مصاحبه و نمره کتبی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

+تغییر در آیین‌نامه‌ آزمون دکتری