دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در رشته‌های فقه و مبانی حقوق اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی و حقوق بین‌الملل و فقه جزائی و دیگر رشته‌ها دانش پژوه می‌پذیرد.

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرگزاری رسا، دفتر پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی از بیستم بهمن ماه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از بین برادران واجد شرایط با برگزاری آزمون ورودی دانش پژوه می پذیرد.
بنابراین گزارش، در دوره کارشناسی که دانشجویان از بین برادران واجد شرایط دارنده مدرک پیش دانشگاهی و طلاب پایه شش حوزه علمیه خواهد بود در رشته‌های حقوق، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، و رشته جدید جامعه شناسی پذیرش خواهند شد.
در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشگاه در ده رشته‌ فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآنی و حدیث، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، علوم حدیث، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی و فلسفه و کلام اسلامی پذیرای داوطلبان خواهد بود.
همچنین، دوره دکتری دانشگاه نیز در شش رشته فقه جزائی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق خصوصی، حقوق بین‌الملل، علوم قرآنی و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی برگزار خواهد شد.
قابل ذکر است، تاریخ آزمون دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ و آزمون دکتری در روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه ۱۳۹۳ خواهد بود.
قابل توجه است، مدت تحصیل در دوره کارشناسی٬ پنج سال٬ کارشناسی ارشد٬ سه تا پنج سال و مقطع دکترا نیز پنج سال خواهد بود که دلیل افزایش مدت تحصیل٬ گذراندن همزمان دروس دانشگاهی و دروس حوزوی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات به وب سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۲۵۲۳۵۲-۰۵۱۱ تماس بگیرند