پایان نامه

حمایت از پایان نامه ها و طرح های پژوهشی مرتبط با علوم شناختی و فناوری‌های نانو، بایو و اطلاعات

به استحضار می‌رساند “پژوهشکده فناوری‌های همگرا ( NBIC ) ” دانشگاه تهران که رزومه معرفی آن به پیوست تقدیم می‌شود، وظیفه دارد با بهره گیری از توانمندی‌های علمی و امکانات گسترده دانشگاه تهران، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و حمایت معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به گسترش مرزهای دانش و فناوری، انجام پروژه‌های مورد نیاز کشور و ایجاد ارتباط مؤثر تر بین محققین و مراکز فعال در زمینه‌های مرتبط با فناوری‌های نانو ( Nano-Technology )، بایو ( Bio -Technology )، اطلاعات ( Information – Technology ) و علوم شناختی ( Cognitive Sciences )، به صورت همگرا در دانشگاه تهران اقدام نماید.

برای نیل به اهداف اشاره شده و در گام نخست، این پژوهشکده در حد امکان از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و طرح‌های پژوهشی در دست اجرا و یا تکمیل و توسعه‌ی طرح‌های در شرف اتمام حمایت معنوی و مالی خواهد نمود.

لازم به ذکر است پایان نامه‌ها / ‏رساله‌ها و طرح‌هایی مورد نظر این پژوهشکده است که حداقل با دو حوزه از چهار حوزه‌ی علوم شناختی و فناوری‌های نانو، بایو و اطلاعاتمرتبط باشد.

از اعضای محترم هیأت علمی و دانشجویان عزیز درخواست می‌شود در این مرحله، خلاصه‌ای از پایان نامه / ‏رساله‬ یا طرح پژوهشی مورد نظر خود را در حداکثر ۲۵۰ کلمه، با ذکر نام، تلفن، آدرس ایمیل و محل انجام فعالیت، تا تاریخ ۰۶/‏۰۳/‏۹۶‬ به آدرس nbic@ut.ac.ir و یا از طریق سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات برای جناب آقای دکتر محمود کمره‌ای ارسال فرمایند.

ضمناً نتیجه بررسی و نحوه حمایت از پایان نامه‌ها / رساله‌ها و طرح‌های پیشنهادی واجد شرایط، تا پایان خرداد ماه سال جاری ‬ اعلام خواهد شد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات تکمیلی، لطفاً با دفتر پژوهشکده فناوری‌های همگرا (تلفن و فاکس ۸۸۲۲۵۳۹۱ و ۶۱۱۱۹۸۲۳) تماس گرفته شود.