برنامه درسی رشته روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه تدوین می شود

برنامه درسی رشته روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه تدوین می شود

علی فتحی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت رشته هایی که در کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی تصویب شده و یا اینکه مراحل نهایی را طی می کند گفت: رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی سال ۹۳۳ از ادغام تمام گرایش های روانشناسی و مشاوره ایجاد شده و بعد از تصویب به دانشگاه ها ابلاغ شد.

وی ادامه داد: بعد از ایجاد و ابلاغ رشته کارشناسی روانشناسی، کارشناسی ارشد روانشناسی دین، کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی سازمانی، دکتری تخصصی روانشناسی صنعتی سازمانی و دکتری تخصصی خانواده و سلامت جنسی تصویب شده و برای اجرا ابلاغ شده است.

رئیس کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی افزود: چند برنامه نیز در حال طی کردن مراحل نهایی در شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی است که می توان به کارشناسی ارشد مشاوره مدرسه، کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، کارشناسی ارشد مشاوره شغلی، کارشناسی ارشد مشاوره توانبخشی، کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، و دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی اشاره کرد.

فتحی خاطرنشان کرد: برنامه های کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه، دکتری روانشناسی کودکان با نیازهای ویژه، کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی و دکتری تخصصی روانشناسی بالینی نیز از جمله برنامه هایی هستند که پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و در حال نهایی شدن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *