سلبریتی ها خرج تحصیل فالوورهای خود را می دهند!

سلبریتی ها خرج تحصیل فالوورهای خود را می دهند!

بانک پدر و مادر خود را فراموش کنید! در دورانی که همه وعده‌ها و قول‌ها فراموش می‌شود، آیا یکی از بهترین روش‌های تامین هزینه‌های تحصیلی از طریق بانک Beyoncé و Baldwin است؟ Nicki Minaj به عنوان یکی از افراد مشهور به هواداران توییترش، که ۲۰ میلیون نفر هستند، اعلام کرد که شخصا از مدرسه و دانشگاه هواداران خود که نیاز به کمک هزینه تحصیلی دارند بازدید کرده و همه هزینه‌های تحصیلی آن‌ها را پرداخت می‌کند. چه کسی می‌خواهد در این مسابقه شرکت کند؟ نتیجه مسابقه با قضاوت ۲۵۰۰ توییت تعیین می‌شود. او وعده داد که در مدت زمان ۲ ماه، جایزه مسابقه، که یک تور جهانی طولانی مدت است، به فرد برنده اختصاص داده می‌شود. خوشبختانه علاوه بر هزینه سالانه تحصیلی، که به طور منظم از طریق ۵ چهره سرشناس جهانی پرداخت می‌شود، بورسیه‌های بهتری هم به غیر از این موارد وجود دارد.

بورسیه‌های تحصیلی که سلبریتی‌ها ارائه می‌دهند

بورسیه رشد دانشمندان

به مناسبت سالگرد تولید لیموناد، بیانسه یک بورسیه تحصیلی به ۴ کالج ایالات متحده با عنوان تشویق و حمایت از زنان جوان جسور، خلاق، آگاه و با اعتماد به نفس اعطا کرد. بورسیه تحصیلی مورد نظر به دانش‌آموزان دختر که علاقه‌مند به مطالعات هنری، موسیقی و ادبیات یا مطالعات آفریقایی- آمریکایی هستند، اختصاص داده می‌شود.

بورسیه تحصیلی بیانسه

بورسیه تحصیلی من

برای تربیت متفکران آینده، رهبران و نوآوران از طریق کمک‌های مالی و بورسیه‌های تحصیلی از سال ۲۰۰۹، بورسیه تحصیلی will.i.am که شامل تمام هزینه‌های مرتبط با آموزش عالی از جمله شهریه، هزینه کتاب، هزینه خوابگاه و غذا می‌شود، در بازه زمانی حداکثر ۴ سال تحصیلی در موسسه‌های معتبر آموزشی آمریکا اعطا می‌شود. از زمان شروع اعطای این بورسیه تحصیلی تا کنون مبلغ ۵۵۰۰۰۰ دلار به ۳۷ محقق اختصاص داده شده است.

بورسیه تحصیلی Oprah Winfrey

یک صندوق وقف برای اقلیت‌های قومی جهت بورسیه تحصیلی اختصاص داده شده است که اولویت استفاده از این بورسیه، برای زنانی که فاقد شرایط مالی لازم برای رفتن به کالج هستند، است. کمک‌های مالی اپرای وینفری، برای مثال ۲/۵ میلیون دلار پاداش به دانشگاه‌های نیویورک و کمک به زنانی که از کشورهای آفریقایی به دنبال تحصیلات تکمیلی در زمینه‌ سیاست‌های عمومی و مدیریت هستند، است.

بورسیه تحصیلی اپرا وینفری

بورسیه تحصیلی درام Alec Baldwin

در سال ۲۰۰۹، بالدوین مبلغی در حدود یک میلیون دلار به مدارس و دانشگاه‌هایی از جمله دانشگاه نیویورک و دانشکده هنری Tisch اعطا کرده است. این بورسیه تحصیلی در حقیقت یک نوع کمک مالی به دانش‌آموزان با استعدادهای هنری بالا، که از خانواده های محروم هستند و همچنین اولین فرد از یک خانواده که به کالج یا دانشگاه راه یافته است، تعلق می‌گیرد.

بورسیه تحصیلی موسسه Kevin Spacey

این موسسه برای دانشجویان دوره کارشناسی که در گرایش‌ هنرهای نمایشی و فیلم، در دانشگاه Regent در لندن و دانشگاه Pace در نیویورک به صورت تعاملی تحصیل می‌کنند، کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند. این موسسه در طول ۳ سال، به ۱۳۰ نفر کمک هزینه تحصیلی به ارزش ۳۰ هزار پوند در لندن اعطا کرده است.

جایزه فیلمنامه‌نویسی George RR Martin

تولیدکننده بازی تاج و تخت به مدت ۱ سال از طریق موسسه فیلم نیو مکزیکو به فیلم‌سازان استثنایی، که با تمرکز بر داستان‌های تخیلی و همچنین به افرادی که به طور خاص برای برنامه‌های تلویزیونی فیلمنامه نوشته‌اند، مبلغ  ۵۰۰۰ دلار اختصاص داده است. متقاضیان این کمک مالی باید یک فیلمنامه ۵ صفحه‌ای ارائه کنند.

جایزه فیلمنامه نویسی جورج مارتین

برنامه جهانی بورسیه تحصیلی Rihanna

در سال۲۰۱۶، ریحانا از طریق اینستاگرام اعلام کرد موسسه‌ایی به نام Clara Lionel، که به شهروندان برزیلی، باربادوس، کوبا، هاییتی، گرانادا، گویان و جاماییکا جایزه‌ای در حدود ۵۰۰۰ دلار تا ۵۰۰۰۰ دلار به دانشگاه خود اختصاص داده است. متقاضیان تحصیل در ایالات متحده، باید شرایط مربوطه را دارا باشند. این شرایط شامل: یک مقاله، شرایط غیر عادی شخصی، خانوادگی و پذیرش از کالج می‌باشد. هر ساله فرد باید در طول تحصیل معدل ۲/۵ را بتواند کسب کند.

بورسیه تحصیلی Letterman

این فرد از سال ۱۹۸۵ به دانشگاه ایالتی بال نیویورک، که در سال ۱۹۶۹ محل تحصیل دیوید لترمن بوده است، بورسیه اختصاص داده است. شرایط این بورسیه تحصیلی نسبت به بقیه کمی غیر معمول است. در این بورسیه تحصیلی خلاقیت افراد مهم‌تر از نمرات فرد است. دانش آموزان برای ارسال یک پروژه در زمینه رشته انتخابی خود، یک ارتباط از راه دور با خود شخص لترمن برقرار می‌کنند و پروژه خود را توضیح می‌دهند. مبلغ بورسیه اختصاص داده شده در سه رده متفاوت است. ۱۰۰۰۰ دلار، ۵۰۰۰ دلار، ۳۸۵۰ دلار و آخرین مبلغ ۳۳۳۳ دلاراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *